Terug naar overzicht
Hoi,Normaal kan je al de kleedjes van Mathyro terug vinden in hun catalogus! Weet wel nog niet of de catalogussen van de nieuwe collectie uit zijn maar ik heb er alleszins één van de collectie 2005 en daar staan volgens mij al hun bruidjurken in! Idd op de site vindt je geen enkele foto van hun collectie, heb ook al gekeken want ik vind de jurken van Mathyro ook heel mooi!Daarom ga ik ng eens naar een modeshow eind november waar ze jurken van Mathyro verkopen!Ik zou nog eens langsgaan in de winkel waar je dat kleedje gevonden hebt en hen een catalogus vragen!Grtz Debra(11/08/06)
Hoi Elke,Debra nog eens, ik zie nu pas dat je de dag na mij trouwt! Zo leuk, nu kan ik eens iemand volgen die, op hetzelfde moment als ik, met alle voorbereidingen klaar moet zijn! Ik denk dat we mekaar zeker nog eens zullen tegenkomen hier op het forum!Van waar ben je?
Je kan op de site wel kleedjes van mathyro zien hoor.www.mathyro.be
Hoi,Bij primadonna in Deerlijk verkopen ze ook kleedjes van Mathyro, en er staan er wel een aantal op hun site. www.primadonna-deerlijk.be Groetjes,Joke
Ik heb ook op de website van mathyro gekeken en zie er ook heeel veel foto's staan van trouwjurken. Enkele hele mooie trouwens! Ik ga zaterdag voor het eerst kijken en ga zeker eens voor dat merk kijken!Isabelle 20/05/2006
Hey,Op deze site kan je beide volledige collecties overlopen.http://www.mathyro.com/ Groetjes,Tilly6/5/06
Hey Debra,ik ben van Waanrode (tussen Diest en Tienen).Vanwaar ben jij ergens?Inderdaad tof dat we zo kort na elkaar trouwen!GroetjesELKE
hoi Elke,Ik ben geboren en getogen in Beernem (tegen Brugge) maar onlangs ben ik verhuisd naar de kust in Oostende! We wonen toch een eindje van elkaar maar we horen mekaar ng wel!Veel plezier met de voorbereidingen!Debra