Terug naar overzicht
halloje moet eens kijken op vw club in belgie.daar zijn er hopen met busjes en kevers,..... mss zijn er mensen tss die tijd kunnen maken om op je trouw te rijden.daatr zullen ze je wel kunnen helpen.en kun je nog kiezen welk:)
Welk type van bus zoek je? T1 of T2? Inderdaad de VW forums. Wij hadden T2's op onze trouw. Stuur anders een mailtje, heb nog wel ergens adressen. Carolina.Stappaerts@telenet.begroetjes, Carolina
wij hadden hier: http://www.rent-a-classic.be/ een vw kever gehuurd voor onze trouw, maar ze hebben ook hele mooie vw busjes!
Wij hadden twee busjes van rent-a-classic. heel erg tof en goed onderhouden! Ik weet niet of ze er meerdere hebben, mijne man heeft alles geregeld! ;))Nele
Wij zijn ook fervente fans van wv kevertjes.Weet iemand hoeveel het ongeveer kost om een kever in te huren?groetjes
wij hebben 400 euro voor de kever betaald, met chauffeur
Heb nog wel enkele adressen voor T1 bussen ook hoor. 2 busjes hadden we voor 200 euro per stuk. groetjes, Carolina
Wij hebben onze busjes gehuurd bij rent a classic en betalen 775 euro voor een hele dag voor 2 busjes met chauffeur
@CarolinaKan je mij enkele adressen doorsturen,vanlaer_k@hotmail.comAlvast bedankt,K
@CarolinaKan je mij ook enkele adressen doorsturen?delphine.saelens@live.beAlvast bedankt.
Kan je mij ook enkele adressen mailen?andries_veronique@msn.combedankt
@Carolinalaat je me weten bij wie je de busjes gehuurd hebt? ben ook dringend op zoek.mijn email: els_scheirlinck@hotmail.commvgEls
Hallo,Wij zijn ook nog op zoek naar VW busjes, maakt niet uit welk type. Iemand sprak van 200 € per busje. we zouden er in ieder geval 3 nodig hebben.Geeft iemand mij ook eens wat adresjes door?Alvast bedankt. Nele
Hallo,Wij zijn ook nog op zoek naar VW busjes, maakt niet uit welk type. Iemand sprak van 200 € per busje. we zouden er in ieder geval 3 nodig hebben.Geeft iemand mij ook eens wat adresjes door?Alvast bedankt. Nele emailadres = nelevandenbroucke@telenet.be