Nu Online
Momenteel zijn er 325 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gelukslampionnen

29-10-2009 20:55:29
Heeft er iemand al in België gelukslampionnen laten opstijgen? Moet je hiervoor een vergunning aanvragen? Onze zaal ligt vlakbij een weide met vee, is dit niet schadelijk voor hun?

We trouwen ook in de zomer van 2011, is er dan niet een hoog risico op brand?

Ze zijn wel biologisch afbreekbaar. :)

Sandra
21-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1475

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik29-10-2009 21:16:54

Ik ga dit hier ook volgen, want was daar ook al naar op zoek gegaan, 'k vind het echt SUPERMOOI!

Ik denk dat je in ieder geval toestemming moet vragen aan je zaal, en misschien ook een vergunning of toestemming aan de brandweer... Maar als je niet in de bebouwde kom je feest hebt, denk ik dat 't geen probleem zal geven :)

Sandra
21-1-2012
 Meld misbruik29-10-2009 21:22:00

Ja het is echt enormmmmm mooi hé! Ik ga zeker de brandweer contacteren. :)

daisy
27-8-2010
 Meld misbruik29-10-2009 22:53:24

hoi sandra,

het was ook ons plan, maar naar het schijnt moet je vaak een verzekering afsluiten dan. wij hebben het plan maar achter ons gelaten

groetjess

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik31-10-2009 11:58:16

Ik heb diezelfde vraag vorig jaar ook op dit forum gesteld. Ik vond het een gewéldig idee. Maar we hebben het uiteindelijk toch niet gedaan. De brandweer raadde dit af en het laatste wat je wil is een dor weiland (daartoe is grote kans gezien je in de zomer trouwt) dat door jou schuld in brand vliegt; of erger nog: iemands dak. Ik vond het ook geweldig jammer, maar we hebben naar ons gezond verstand geluisterd.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...