Terug naar overzicht
hallo, wij zijn van grimbergen en wij gaan trouwen 8/07. Wij hebben als locatie de plantentuin van Meise genomen. Wij zijn ook op zoek naar een binnenlocatie maar momenteel nog geen gevonden. Mijn 2 vriendin zijn vorig jaar in juni getrouwd ook beide van grimbergen. de ene heeft foto's getrokken in planckendael en de andere heeft de foto's in het Prinsenbos gedaan. veel succes met je voorbereidingen
heywij trouwen volgende week vrijdag (4/11) en nemen foto's in de plantentuin van meise; grote voordeel is net dat dit ook een binnenlocatie vormt! wij vinden de serres heel tof, dan kun je woestijn- en tropisch regenwoud- etc foto's trekken ook al is het buiten koud en nat!liefsbarbara
hoi Barbara!Wij zijn op vrijdag 16 september getrouwd en we hadden ook de Plantentuin als locatie. Toen we aankwamen, druppelde het nog wat, en toen zijn we foto's gaan maken in hun plantenpaleis, dat zijn die supergrote serres, en het is echt ontzettend mooi geworden!! Nadien scheen de zon en zijn we buiten nog foto's gaan nemen in de Plantentuin, het is allemaal heel mooi geworden. Echt een veelzijdige locatie dus! Je mag trouwnes gratis binnen met de fotograaf en bruidskindjes die dag en ze laten je i.g.v. regen langs de 'dienstweg' naar het plantenpaleis gaan.In Grimbergen heb je eventueel de sterrenwacht, het fenikshof, de molens (okee dat zijn nu wel cafeetjes maar ik veronderstel dat er weinig volk zal zitten op het moment van jullie reportage?), de charleroi hoeve ... tal van mogelijkheden dus! Maar ik denk wel dat de Plantentuin in Meise meer verschillende mogelijkheden biedt omdat het groter is (en de serres zijn in thema's ingericht, victoriaanse tuin, woestijntuin, tropische tuin, ... ook buiten: engelse brug, amerikaanse esdoorns, ... staat allemaal op de site)succes ermee en groetjes!Gaelle
Ik ben zelf van merchtem maar mijn feest gaat door in Grimbergen. Salons de Romree. Daar kan je ook mooie fotos maken.Ann20/05/2006