Terug naar overzicht
Hey Sophie,Voor mijn zus is het morgen ook de grote dag! Ik ben zelf ook wel wat zenuwachtig! Moet vanmiddag nog wel wat doen... Geniet allesinds van je dagje!Groetjes, Laura11/07/2009
Hallo,Wij zijn al bijna 6 maanden getrouwd. Wat gaat de tijd vlug. Dus zo ik zeggen, geniet van je dag en niet zenuwachtig zijn. Als alles goed geregeld is dan komt het wel inorde. Hopelijk is het mooie weer. En ook ik heb maar weinig geslapen de nacht voor onze grote dag.Geniet er met volle teugen van en veel geluk.Groeten,Annelies.9/05/2009
Hey sophieHeel heel veel succes morgen !!Ben zelfs een klein beetje jaloers...wou dat het voor mij ookal zo ver was hi hi hi Geniet ervan en geniet ervanX Debs
Veel succes, geniet ervan!!!
Hey meiske,Alvast een dikke proficiat en geniet ervan!Groetjes,Edel07/08/2010
Hallo Sophie.Niet zenuwachtig zijn en gewoon genieten van je dag! Alvast een hele dikke proficiat! Hier nog 260 dagen, dus ga nog veel geduld moeten hebben.Groetjes Keshia17/07/2010
Hey meid,Volgens mij zijn de zenuwen volkomen normaal. Bij mij beginnen ze ook al serieus op te komen en ik moet nog 27 dagen gaan. Als het morgen zo'n weer is als vandaag dan gaat het absoluut een prachtige dag worden.Maar om te antwoorden op je vraag of er nog iemand trouwt morgen moet ik neen zeggen, maar ben morgen wel 9 jaar samen met mijn "toekomstige man".In ieder geval geniet er van en gun ons zeker een leuk verslagje van deze belangrijke dag.Groetjes Jessica26/11/2009
Een mooie dag gewenst. Geniet er van!!!!Proficiat!!
bedankt dames,een verslagje volgt zeker!xxxSophie