Terug naar overzicht
Voor kindjes van die leeftijd vind je vast en zeker feestelijke kledij die ze nog kunnen afdragen in de communiecollecties in het voorjaar.Lieve4/9/10
Hoi Daniella,Ikzelf had in de uitverkoop van de communiecollectie vorig jaar de bruidskleedjes van mijn kinderen gekocht aan maar liefst -70%.Maar je moet geluk hebben met de maten enz.Nu was ik toevallig in de H&M in Genk deze week en zag er heel veel feestelijke kleren (alleen voor meisjes heb ik gekeken)Prachtige jurkjes, en het straalt geen H&M uit hoor!!!En een pak goedkoper hé... Al vind ik de collectie van petit filou best betaalbaar als je iets wil wat wat meer mag zijn..Veel succes
Hey!Je kunt misschien eens kijken in de Zara. Ik heb daar vorige week een kostuumpje gekocht voor mijn zoon voor maar iets van een 65 euro voor broek en jasje. Voor mijn dochter ben ik naar de Village in Maasmechelen geweest. Groetjes!
Daniella,neem eens een kijkje op www.humpiedump.nl Daar vind je heel mooie dingen en kan je je kindjes kleden voor ong. 30 € elk. De winkel is in Spijkenisse (Breda) maar je kan ook veilig online bestellen. Echt de moeite !Groetjes
Hey TammyBen is gaan kijken op die website en idd leuke dingenIs de kwaliteit ook goed ??X
Wij trouwen op 12 juni 2010 en wij gaan ook wachten tot de communiekledij in de winkel ligt.GroetjesDeanie
hallohet kleedje voor mijn dochtertje (2,5j) komt van nederland -> humpie dumpen het kostuum voor mijn zoontje (5j) komt van de site LITTLE FLOWERSeen echte aanrader en super goedkoop!!Isabel12-12-2009
Debby, Wees gerust, de kwaliteit is echt oké.Mocht je nog twijfelen, ga er evtl eens naartoe. Maak er een daguitstap van of zo :) Groetjes
heyy daniella, wij trouwen op dezelfde datum als jullie. wij wachten ook de communukleren af.groetjess
Hallo,Doets en Doets in Gent, Zeer mooie kledij. Feestelijke en toch niet overdreven.Groeten, Annelies.