Terug naar overzicht
HeyIk heb ook vrij kort haar en laat het zoals het altijd is, gewoon wat bijknippen en hier en daar komt er een pareltje in, mijn toekomstige wil dat hij me nog kan herkennen die dag dus wil hij dat ik zoveel mogelijk blijf zoals ik altijd ben :)GrtjsDeborah17/7/10
Hey,Misschien kan je een tiara nemen ofals je dat niet ziet zitten een mooie haarspeld.Het hoeft echt geen grote te zijn.Meestal is een speciaal klein speldje op de juiste plaats veel mooier dan een gigantische speld.Ivm die sluier, ik wil ook één maar ik weet ook niet wat te doen.Ik ga dat pas beslissen 6 weken voor de trouwwanneer ik weer m'n kleed mag passen.Je zit met zoveel mogelijkheden hé!Lange of korte sluier, met of zonder pareltjes aan. Een kanten of geen kanten sluier.Succes hé met je zoektoch naar ideetjes!xPriska 07-05-2010
Een vriendin van mij had een heel klein hoedje met wat tule vastgemaakt in haar haar... Zag er leuk uit.groetjesNele
Hey,ik heb ook redelijk kort haar en daarbij ook nog eens krullen dus ik ben een lastige klant voor veel kappers. Wij trouwen op 25/06/2010 en ik ben van plan om vanaf nu mijn haar te laten groeien, en in tussentijd eens rond te horen bij kappers in de buurt of zij ervaring hebben met kortere trouwkapsels... In april ofzo zal ik waarschijnlijk dan een proefkapsel laten doen!groetjes,Karolien
Beste Ilse, Een bruid met korte haren kan ook heel vrouwelijk uit de hoek komen hoor op zo'n prachtige dag ! Ik ben zelf kapster en je kan op mijn website een par korte kapsels zien tussen het foto album van korte kopjes "met de perfeckte accesoires" kan je een pracht resultaat bekomen Neem gerust eens een kijkje tussen mijn foto's http://users.telenet.be/tanias-place2be/ Kapselboek klikken en dan huwelijk & opsteekkapsels klikken en dan bijv foto 5 en foto 23 & foto 31 zijn de korte kopjes vriendelijke groeten en veel succes met je zoektocht en je huwelijk
Hallo!Ikzelf het niks anders gedaan dan anders.Mooi laten brushen, glansspray erop, klaar is kees. Less is more zegt men!U kleedje, ketting, bruidsboeket etc maken het plaatje wel af.GroetjesMarieke
Ik heb een korte carré en had me onlangs door mijn kapper laten overtuigen om het toch eens schouderlang te laten groeien zodat ik eens een opsteekkapsel kon proberen. Maar na drie maanden was ik mijn langere haar zo beu dat ik het toch weer heb laten knippen. Tot groot ongenoegen van mijn kapper die zo dol is op opsteekkapsels ;o)Ik sta gewoon niet met lang haar en een staart maken, doe ik al helemaal nooit. Dus voor mijn huwelijk blijft mijn haar gewoon zoals het is.Maar als je toch graag iets met je haar doet, lijkt een klein speldje of bloemetje me ook wel mooi.