Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alle tips zijn welkom

30-10-2009 11:25:05
Hallo. Wij zouden graag trouwen in juni 2010. We hebben nog geen idee wat we precies willen doen, maar zouden het graag niet te duur maken. Misschien trouwen we wel in het buitenland en geven we dan hier gewoon een grote receptie met hapjes of zo. Alle tips en ervaringen zijn dus welkom! Hebben jullie bvb een idee wat we moeten rekenen per persoon voor de drank? Heeft er iemand ervaring met trouwen in het buitenland? ...

Tineke

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 883

Sophie

Meld misbruik30-10-2009 13:58:51

je kunt mss een ceremonie doen int buitenland. Maar ik heb al gehoord dat er zich soms veel problemen voordoen voor een wettelijke ceremonie om alle papieren in orde te krijgen enzo. Eens goed informeren é. Er zijn er ook die een bbq doen. ook prijsdalend.

xxx jes

Charitt
21-5-2010
 Meld misbruik30-10-2009 21:27:31

Ik trouw in mei en heb ontzettend veel research gedaan om het zo goedkoop mogelijk te maken, aangezien het super-low budget moet. drank 15€pp, bbq 14€. Ik heb voor een frietkraam gezorgd en een ijskarretje, omdat dit bij onze stijl past en dt goedkoop is. Frituur 5€pp en ijs 3€pp. Eerst wou ik ook hapjesbuffet, maar dit is erg duur omdat je daar ook veel bedieningskosten moet bijtellen. Buitenland is idd moeilijk om het officieel te krijgen. Ik hoop dat dit je al wat helpt.

Charitt 21/05/2010

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik1-11-2009 19:05:16

wij trouwen ook in juni 2010 nl. 12 juni. eerst hadden wij ook gedacht om het low budget te houden en we waren dan van plan om in plaats van een avondfeest meer een fuif te geven en dan wel te zorgen voor broodjes en hapjes, zodat er toch iets te eten was. maar na veel denken over deze manier moest ik toch zelf onder ogen zien dat dit niet het soort huwelijk was dat ik wou, mijn toekomstige wel, maar ik niet. dus heb ik mijn twijfels met hem besproken en zijn we even aan het rekenen geslagen en hebben we toch beslist om een avondfeest. Om de kostprijzen toch nog iets te beperken hebben we beslist om enkel een auto te huren voor ons als bruidspaar en niet voor de suite( jammer voor hen maar zou moeten maar voor eigen vervoer zorgen), ook op de kledij voor onze bruidskindjes hebben we iets kunnen besparen, onze 2 dochters zijn onze bruidskindjes en de oudste heeft dit jaar haar eerste communie gedaan en aangezien we voor haar een heel duur wit kleedje gekocht hadden hebben we nu in overleg met haar beslist dat ze dit op de trouw nog eens gaat dragen.
en voor de rest gewoon op internet goed rond kijken voor de laagste kostprijzen te zoeken.( alhoewel je moet weten dat zelfs nadat je iets vast legt omdat je denkt dat je de goedkoopste in zijn prijs gevonden hebt dan vind je achteraf toch nog een goedkopere)
onze kostprijs voor de avondfeest bedraagt ( receptie, koud buffet en dessertenbuffet) 38 euro per persoon, zonder drank wel te verstaan.

lesley
12/06/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...