Terug naar overzicht
In elke winkels waar ze kostuums verkopen zal er wel ergens een linnen hangen in de rekken. Gewoon eens rondlopen en vragen. groetjesSofie
Hey Livia,Wij zijn getrouwd in Hawaii en mijn man (reeds 20 dagen getrouwd) zijn kostum kwam van bij E&R uit Beringen... Was ideaal voor ginds met de kleurtjes van de flower leis erop... Stak zeer mooi af...Veel plezier.Gr.Tess
Hoi Livia,Wij trouwen op 11 maart 2010 in Zanzibar.Mijn man haalde zijn kostuum bij Check-point in de Demerstraat in Hasselt.Alleen, hij kocht het afgelopen zomer al.Wij gingen ook eerst voor linnen maar vonden het bij hem niet passen en hebben dan een mooi lichtgrijs kostuum gekocht.Eronder geen hemd maar een lichtblauw t-shirt met opschrift van Afrika.Omdat mijn man bij Check-point ook zijn dagelijkse kleding haalt wou hij daarheen en niet naar E&R, waar mijn kleedje vandaan komt.Ik weet zeker dat je bij E&R een geslaagde combinatie zult vinden, want idd bij Nicky Vankets zit er dikwijls kleurige accenten in de pakken/hemden en op zo'n locatie mag dat wel hé.Mag ik je ondertussen iets vragen??Ik heb schoenen gekozen bij mijn jurk bij E&R en vind ze niet zo geslaagd. Ik hou ze wel, ze komen nog van pas in de zomer, maar nu ben ik aan het twijfelen of ik nog wel op zoek moet naar andere schoenen, is dit wel de moeite??Want op hoge hakken door het zand ploeteren...Mag ik weten of jij blootvoets gaat of geef je dan teveel geheimen prijs.Veel succes alvast in jullie zoektocht.GroetjesAnnouschka
Hoi, bedankt voor jullie reacties. Ik heb ook al lopen twijfelen over schoenen en ik denk dat ik iets heel simpel ga meenemen. Op het strand willen we zowiezo blootsvoets gaan, dus zou ik enkel iets voorzien voor nadien. Maar zeker geen hoge hakken.Ik moet ook nog op zoek naar een kleed. Wil er niet al te veel geld aan geven en het eenvoudig houden. Misschien moeten we allebei maar eens gaan zien bij E&R :-)groetjes,Livia
Livia en Anouschka,Via wie hebben jullie je buitenlands huwelijk geregeld? Wij zijn dit ook aan 't overwegen, maar weet niet goed waar gelopen...
Hoi Tinneke, wij hebben een cruise geboekt via Royal Carribean en wanneer we aanmeren in St.Thomas trouwen we daar op het strand. We hebben een lokaal bedrijfje gevonden dat alles ter plaatse zal regelen. Deze vind je heel makkelijk online en je kan ze contacteren voor alle vragen die je hebt.Het lijkt moeilijker te regelen dan het is hoor :-)Veel succes,Livia
ik ben getrouwd op bali en had een kleedje aan van E&Rmijn man had een bruin hemdje en witte linnen broek aan van de zarawe zijn ook in belgie getrouwd en ook dat kleed kwam van E&Rik zou aanraden om niks te warm aan te doen, dat trek je echt niet
Hallo Livia,bij Het Bruidsparadijs in Merksem (Antwerpen) vind je altijd wel kostuums in linnen, meestal zelfs in verschillende kleuren.Nog veel succes in je zoektocht!Marita