Terug naar overzicht
Dag Sophie,we zijn eens gaan informeren en zijn verbijsterd vertrokken. De zaal is heel mooi, maar de eigenaar was zeer grof. We wouden op een zaterdag trouwen en een feest organiseren voor een 100-tal mensen. Hij zei onmiddellijk van ja dan kun je je feest geven op een vrijdag, want er moeten toch bijna geen mensen er overdag bij zijn en die moeten dan maar verlof nemen. Ik had toen ook al negatieve commentaar gelezen hier op het forum ivm het vervroegd afsluiten van het feest, de betaling etc.Groetjes Nathalie04/09/2010
Bedankt Nathalie!Had er al een beetje mijn twijfels over aangezien ik niemand ken die hier ooit een feest heeft gehad. Ik had hem deze voormiddag al aan de lijn en vond hem ook al niet zo vriendelijk...Groeten Sophie
Tja, de enige ervaring die ik ermee heb, is dat er geen antwoord kwam op mijn vraag om een brochure/prijslijst te ontvangen... Ik trok er dus ook meteen een dikke streep door!
Dag Sophie,Ik volg dit forum al ruim 1.5 jaar.6 maand getrouwd & een jaar ervoor in actie geschoten :=)Ik heb toch al wat negatieve commentaren zien passeren. oa héél onvriendelijk.Ik zou zeggen, volg je gevoel, maar het is toch tenslotte jouw dag, jouw geld!Klant is koning.SuccesMarieke
wij hebben ooit info gevraagd en nooit gekregen, toen hebben we besloten niet in deze zaal te trouwen, als ze op een mail nog geen antwoord kunnen sturen maar achteraf wel reclame van hun restaurant dan zegt dat genoeg. Wij zijn voor ter roest in buggenhout gegaan, was supper
Helaas te duur voor wat men er te bieden heeft. Niet meteen klantvriendelijke zaakvoerder.mvg