Terug naar overzicht
hoi, wij geven ons feest in de Hezehoef, zijn hier 1 keer geweest en was heel erg goed. Kan wel niet vergelijken met de Residentie want ben er nog niet geweest
Hallo,Ik ben 2 jaar geleden naar een huwelijksfeest van een collega in de Residentie mogen gaan. Dat was fantastisch : alles was tot in de puntjes verzorgd, lekker eten, fijne en mooie zaal, goede ontvangst, goede dj... Heb achteraf van m'n collega gehoord dat zijzelf ook heel tevreden waren over de gang van zaken!Groetjes en succes met jullie keuze,Sara
Ik heb van beide al goeie dingen gehoord. Maar zelf nog geen feest meegemaakt. Wij hebben lang getwijfeld over de Hezehoef maar zijn uiteindelijk voor Den Eyck in Kasterlee gegaan. Dit was kei kei goed. groetjes, Carolina
Hey,Wij zijn afgelopen zomer gehuwd en hebben ons feest gegeven in de Hezehoef. Ik kan daar maar één ding over zeggen. HET WAS AF!!!Alles was perfect naar onze wensen, de zaal was prachtig ingekleed, het eten was super lekker (vooral het zeeeeeer uitgebreide dessertenbuffet, daar spreekt iedereen nog over!)Het is echt een absolute aanrader. Ik zou niet twijfelen. De residentie is ook goed uiteraard. Ik kan er wel geen trouwfeest mee vergelijken maar ik ben daar is op seminarie geweest met het werk. Ook hebben we daar onze huwelijksnacht doorgebracht in de bruidssuite (verrassing van 't ventje :-))Het eten is daar ook lekker, maar ik had dar meer een "hotel" gevoel dan een "feestzaal" gevoel.GrtzAns
HeyWij hebben dit jaar ons feest gedaan in de residentie en eergisteren mijn zus in de Hezehoef ;-)Ik kan van beide feestzalen enkel maar positief zijn! Zowel mijn feest als dat van mijn zus was echt 'af'. Zowel op gebied van eten, als vriendelijkheid, versiering,...De Residentie heeft wel nog als voordeel dat er een hotel aan is, dat je de bruidssuite gratis krijgt en er het jaar nadien gratis mag gaan eten. Geen idee meer van de naam van de zaal maar het was die veelhoekige zaal rechts. Iedereen spreekt nog over de feest. Mijn zus had id Hezehoef de kleine zaal, ook op en top in orde!Als een hotel geen prioriteit is voor jullie zou ik zelf niet zo goed kunnen kiezen!groetjes van een tevreden bruidje Laura
Ter info:Wij hebben uiteindelijk voor De Residentie gekozen en alles was tiptop in orde.Voor verdere vragen mag je altijd een privébericht sturen...GroetjesEvelien