Terug naar overzicht
Beste Kim, Wij trouwen ook in de HortensiaHoeve op 18/09/2010. Ik heb al enkele positieve reacties vernomen, maar wat de sfeer betreft denk ik niet je je hierover zorgen moet maken, die sfeer maak je vooral zelf hé. De mensen bezig houden, goede muziek,... :-)Véél succes nog met de voorbereidingen!
Heeey!Wij geven ons feest ook in de Hortensiahoeve! 22 mei 2010 !!!Heb van mensen die ik persoonlijk ken al veel positiefs gehoord! Dus dat komt allemaal wel in orde!!! T is in ider geval een mooie zaal hé! Ook knappe versieringen heb ik vorige keer gezien (die avond zou er een feest zijn), chique bloemen enz... Wij zien t helemaal zitten !!!!!!!!!! ;-)
Sfeer maak je idd zelf! Bij ons zal t zeker geen stijve bedoeling worden met al die feestvarkens ;-)
hey Kimwij trouwen ook op 21 aug 2010!! we kunnen samen aftellen;-)wij zijn ook gaan zien in de Hortensiahoeve maar vonden het uiteindelijk net iets te duur (vooral de drankenformules). wij doen nu ons feest in hof van nazareth in Lier.maar de Hortensiehoeve is echt wel prachtig!groetjesLizi
Hallo iedereen,Bedankt voor de leuke reacties op mijn berichtje. We zijn ondertussen nog eens gaan kijken naar de zaal met onze ouders en we zijn echt superblij dat we deze mooie zaal gekozen hebben!groetjes, Kim