Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Mireille: als Nederlander trouwen in België

25-10-2005 21:54:24
Hey Mireille,

wij hadden een blad nodig waarop stond 'dat uit onderzoek gebleken was dat mijn vriend over het Nederlanderschap beschikte' (met andere woorden, ze hadden zijn paspoort gezien, dat duurt dan een half uur), en dan ook een blad met 'de wetten van het huwelijk, geldend in Nederland'. Echt belachelijk, maar goed, wel eens smak geld, wij kregen in België een bundeltje waar als afdeling voor buitenlanders deze twee documenten ook echt specifiek gevraagd werden, dus ik ben ze maar braaf gaan afhalen ook!!

Els
1-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 2633

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik27-10-2005 23:07:34

Hallo Els, goh...ik heb hier nog niet van gehoord en dit hebben ze bij onze gemeente niet verteld. Ik zal er toch maar eens naar vragen dan, wellicht dat we het dan toch nodig hebben. Gelukkig heb ik nog de tijd tot september.
Ik ga eens naar de gemeente volgende week en laat hier nog wel iets weten.
Bedankt voor je reactie in ieder geval !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...