Terug naar overzicht
Ik ben ook in beide winkels geweest (ook nog in Robel in Roeselare), en heb mijn keuze uiteindelijk gevonden in La Sposa. In de 2 winkels zijn ze heel vriendelijk en is er keuze genoeg. Van Marylise vond ik ook mooie jurken. Je zal zeker iets vinden! Neem maar je tijd om te beslissen. Veel succes met de zoektocht!
Ik heb vandaag veel marylisejurken aangehad. Ze zijn zeer mooi. Uiteindelijk heb ik toch voor een ander merk gekozen. Je ziet het natuurlijk pas als je het aan hebt of het echt bij je past. Veel succes!
kijk ook eens op panimoda.nl, hele mooie jurken tegen hele lage prijzen.
Bedankt voor de reacties! Ik ga er zeker veel passen want kheb nog niet echt HET kleed gezien, maar dat zal inderdaad misschien wel veranderen eens ik verschillende kleedjes pas!groetjes
Hallo,Ik ben gisteren voor mijn eerste pasbeurt geweest bij Pierre Yves Outlet in Deinze.We zijn er zeer goed onthaald geweest en de dame had veel geduld. Ik heb maat 42 en kon toch zo'n 8 jurken passen in mijn maat. Ik had nog niet echt een idee waar ik goed mee zou staan. Bij de eerste 5, wou ik eigenlijk beginnen wenen, want dat was niet 'het' kleed en ik voelde me er al helemaal mezelf niet in. Dus eigen kleren weer aan ... tot plots mijn zus nog een jurk toonde. De dame zei komaan we passen deze nog eens en ja ... dat was 'HET' kleed en ik heb het dan ook gekocht, voor een zacht prijsje (dat was nog een leuk toemaatje). Veel succes.Heidi10/07/2010