Terug naar overzicht
Hey,Mijne teller staat op 281 en het gaat idd steeds sneller! Trouwen jullie op 10/04?Groetjes,Edel07/08/2010
oei, een typfoutje, ja 10/04 moest het zijn :-) (beetje te enthousiast getypt ;-) )grtz!
Hihi, dacht ik al! Heb ik ook al eens! Dan trouwen jullie op mijne verjaardag! xxxEdel07/08/2010
Nog 174 dagen en dan is het ook zover!Groetjes,Liesbeth 24/04/2010
@Edel hehe, ik zal er eens aan denken die dag dat het je verjaardag is :-) Hoeveel kaarsjes worden het?
Hier idem dito! Wij trouwen dan ook!Super dat het al zo snel is gegaan!Begin wel stilletjes aan zenuwen te krijgen voor enkele zaken...Hoever staan jullie al?Mandy10/04/2010
28 al!!!!!xxx
@Mandy: goh, de laatste tijd niet zo heel veel meer gedaan.. 't Is precies nog vroeg voor vele zaken.. Maar de gastenlijst staat zowat op punt, de uitnodigingen heb ik ondertussen zelf ontworpen en de mama's hebben hun jurk al gekozen... En jullie? @Edel: ik blaas er deze maand 27 uit :-) We hebben een mooie leeftijd om te trouwen hè :-)
Hey,Een hele mooie leeftijd! Spannend he de voorbereidingen!Hebben jullie een afspraak rond de suitekleren?xxx
Ilse, wij zijn stilaan aan het uitkijken welke uitnodigingen we willen.Naar ringen gaan we binnenkort ook eens gaan kijken.Voor de rest is het belangrijkste geregeld dus momenteel niet zoveel werk hé.
@Edel: ivm de suitekledij willen wij het vrij eenvoudig houden. Onze mama's hebben gekozen voor een bordeaux/rode jurk, en dus denken we nu aan de papa's, mijn broer en de getuige dezelfde das met bordeaux-kleurig accent te laten dragen op een wit hemd :-) Eenvoudig maar zo is er toch een beetje een suitegevoel :-) En jullie? grtjes!
heyja ik verlang ook zo om dit te kunnen zeggen! nu is het van ons nog 221 dagen! nog lang é :-( maar het gaat wel vlug gaan als het es nieuwjaar is geweest.