TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
fabienne
7-7-2007
|
1-2-2004 20:44:07
dag karen ,ik heb gekozen voor intredelied Geena lisa-a lovers,dream en het tweede,ann christy-de roos het derde clouseau-zie me graag.en slotlied marco borsato-lopen ophet water hopelyk ben jy er mee geholpen,wanneer trouwen jullie,fabienne
|
|
ritchie
24-7-2004
|
2-2-2004 13:22:06
Hey Karen,
Wij trouwen op 24 juli 2004 en wij hebben een hééél goeie zanger en zangeres gevonden die tijdens de ceremonie 7 liedjes gaan zingen.Het intredelied is "Endless love" van Mariah Carey&Luther Vandross". Ik heb een liedje gekozen voor mijn verloofde nl."How do I live" van Leann Rimes en mijn verloofde heeft voor mij "Truly" van Lionel Richie gekozen. "A whole new world" van Aladdin,"Islands in the stream" van Kenny Rogers&Dolly Parton zijn de tussenliedjes. "A song for momma" Boyz II Men heb ik voor de mamma's gekozen. Het slotlied is "On the wings love".
Nog veel plezier met je voorbereidingen !!
Groetjes, Cindy& Ritchie
|
|
Vanessa
2-4-2004
|
2-2-2004 15:52:01
- Openingslied Christina Aguilera "Voice Within" - Na 1ste lezing : Clouseau "Zie me graag" - Offerandelied : Sara en koen Wauters "You are the reason, you are the one" - Tijdens ondertekening huwelijksregister : Wim Soutaer "Ik hoor bij jou" - Communielied : Lionel Richie "Love, Oh Love" - Na bedanking aan ouders en afgeven cadeautje : Vader Abraham "Bedankt, lieve ouders" - Buitengaan : Leo Sayer "Archord Road"
Groetjes, Vanessa
|
|
Nadia
16-4-2004
|
2-2-2004 18:22:24
hoi Karen, wij hebben als eerste "heaven" van Brian adams en dan "true colors" van cindy lauper shania twain "from this moment" "thank you" en don't pusch me" van els de scheperevery little thing you do van westlife groetjes Nadia
|
|
Anne-Sophie
|
4-2-2004 9:50:00
Dag Karen, Ga eens naar http://www.insides.be/adagioceremonie/ , daar vind je een lijst met liedjes onder 'muziek' / 'vaak gebruikte muziek in de huwelijksviering'.
Groeten, Anne-Sophie.
|
|
katrien
7-5-2004
|
4-2-2004 10:41:00
Clouseau: Altijd heb ik je Lief Novastar:The best is yet to come Wim Soutaer:Ik hoor bij jou The Corrs: At your side (opgewekt nr om de kerk te verlaten) Dit zijn de nrs die wij gekozen hebben. Deze liederen worden bij ons wel herwerkt tot akkoestische liederen één stem één gitaar
|
|
karen
8-5-2004
|
5-2-2004 12:31:28
Hallo Ann-Sophie, bedankt voor de link. Echt wat ik nodig had zo'n lijst met heel veel liedjes. Hier zullen we onze keuze wel uit kunnen maken. groetjes, Karen
|
|
Theo
|
27-4-2004 21:37:21
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders: www.videomanie.be
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|