Terug naar overzicht
Deborah , Het is JULLIE dag! Vinden jullie dit het beste uitkomen?Dan zou ik niet aarzelen om de datum te verzetten en al zeker niet als het geen probleem is voor de feestzaal enzo.Gewoon doen , daar gaat niemand een probleem van maken.Groetjes Dorien 09/07/10
Wij hadden eerst ook een andere datum in gedachte, maar hebben deze uiteindelijk 3 keer verzet: voor dj, zaal, catering. Datum op zich is niet echt noodzakelijk om er de mooiste dag van te maken heCharitt21/05/2010
Ik zou dit zeker verzetten. Het is JULLIE dag en dan moeten jullie vooral doen waar jullie je het best bij voelen. Jullie kunnen iedereen nog ruim op voorhand verwittigen, dus ... wat is het probleem ? En 17 juli is inderdaad een moeilijke datum. We zijn dit jaar op 18 juli naar een trouwfeest geweest en ongeveer de helft van de gasten had afgezegd wegens geboekte reis. Dus, gewoon doen zou ik zeggen en er een mooie dag van maken ! GrtzCarine
Bedankt bruidjes! De datum wordt nu zeker verzet :-) jippie !!!! hihi...Deborahwet : 28 mei 2010 !!!kerk : 5 juni 2010 !!!:-)
hoi deborah,wij hebben onze datum vorige week ook verplaatst hoor, de mensen begrijpen dat wel.groetjess
Verzet hem maar. 17/7 is recht in't bouwverlof. De mensen gaan het ook gemakkelijker vinden in de maand mei hoor. groetjes, Carolina
HeyWij zijn getrouwd op 11 juli en bijna iedereen kon komen. Zitten jullie nu niet midden in de examens? Natuurlijk hangt het af van het volk dat je uitnodigt en je moet zelf beslissen wat je perfect lijkt. Succes ermee!Groetjes, Laura
wij zijn getrouwd op 26/07 en er waren er heel veel op vakantie. Maar wij zitten vast aan het bouwverlof! het kon niet andersGroetjes,Patricia