Nu Online
Momenteel zijn er 574 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsmode steven torhout

31-10-2009 13:41:38
Hoi bruidjes,heeft er iemand ervaring met bruidsboetiek Steven in Torhout? groetjes

Emily
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2054

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik31-10-2009 13:48:32

Dag Emily,

Ik heb op 13 november een afspraak bij Bruidhuis Steven, dus nog even afwachten wat dit geeft! Mijn schoonmoeder is er al eens binnengesprongen, volgens haar is het niet zo overdreven groot. Ik ken wel koppels die de kostuums daar gehuurd hebben en ze waren alleszins tevreden van de service.

succes ermee!

Stefanie
27/08/2010

barbara
17-7-2010
 Meld misbruik31-10-2009 16:08:34

Wij hebben daar de kostuum gehuurd en de service was pico bello!
Qua trouwjurken en suitekleding zou ik daar nu niet gaan omdat het helemaal mijn stijl niet is (nogal ouderwets en kitsch) maar hier verschillen smaken uiteraard.
Gr.

Pieter

Meld misbruik1-11-2009 8:52:27

kijk ook eens op de site van panimoda.nl
Wij hebben hele mooie jurken tegen hele lage prijzen.

Deanie

Meld misbruik1-11-2009 11:59:20

Hey Emily,

ik ken iemand die een 8-tal jaar geleden daar haar trouwkleed heeft gekocht en ook alle kostuums van de suite heeft gehuurd, zij waren super content, maar 't is natuurlijk al een hele tijd geleden.

Laat je eens weten hoe je het gesteld hebt?

Groetjes
Deanie
12/06/2010

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik2-11-2009 21:33:33

Heykes

Een goeie maand geleden ben ik ook naar Bruidshuis Stevens geweest om informatie te verkrijgen. Hele vriendelijke mensen, legden alles heel goed uit. Vorige week gebeld voor een afspraak te maken en terug waren ze heel vriendelijk. Ik zie alleszins met volle teugen uit naar 2 december dan mg ik gaan passen. Veel plezier

groetjes Petroeska

Marleen
12-6-2010
 Meld misbruik7-11-2009 19:44:33

Hoi Emily

Wij huwen op 12 juni 2010, en ik heb mijn bruidsjurk besteld bij bruidsboetiek Steven.
Het is geen witte bruidsjurk, meer erover wil ik hier niet vertellen want collega's van me vertoeven hier ook op dit forum.
De jurk wordt volledig gemaakt naar mijn wensen. Ouderwets of kitscherig is de jurk niet, onze 2 dochters van 26 en 24 hebben mee de jurk gekozen.
Je wordt er zeer vriendelijk ontvangen, niets is teveel gevraagd.
Ik ben heel tevreden en blij dat de jurk zal gemaakt worden zoals ik het graag wilde.

Groetjes en succes met uw huwelijk.

Marleen

Anneleen
8-5-2010
 Meld misbruik12-11-2009 12:50:29

Hey Emily,

Ik heb in juni hier mijn trouwkleed besteld. Ik had op internet een kleedje van Miss Paris gezien dat ik echt wou hebben. Op de site van de winkel had ik gezien dat zij dit merk verkochten. Ik heb hen een mailtje gestuurd of ze het kleedje in de wikel hadden hangen. Dit was niet het geval maar ze kunnen alle kleedjes wel naar de winkel laten komen om te passen. Je moet het kleed dus niet per se kopen want het zijn pasmodellen! In de winkel zelf hangen niet zo veel kleedjes maar als je hen op voorhand wat kleedjes doorgeeft die je graag zou passen kunnen ze er dus voor zorgen dat de kleedjes in de winkel zijn als jij komt passen. De verkoopster was enorm vriendelijk! In het voorjaar mag ik mijn kleed komen passen. Omdat ik van Antwerpen moet komen mag ik 's morgens mijn kleedje komen passen, doet ze over de middag de retouches en kan ik de namiddag terug komen passen. Zo hoef ik geen 2 keer naar Torhout te rijden. Dit vind ik echt service! Nu maar wachten tot ik mag gaan passen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info