Terug naar overzicht
Ik heb al feesten gedraaid in het fenikshof ... zeker in orde.Sympathieke uitbaters en dito personeel. Eten was weinig op aan te merken.Misschien niet de meest bekende locatie in de streek, zeker niet als het op feesten aankomt, maar toch zeker een aanrader.cheers, LeBart
Thx4info!Als je daar al veel gedraaid hebt, kan ik jou ook eens vragen naar het tijdstip van einde muziek. Ze hebben ons verteld om om 3u te stoppen met de muziek. Klopt dat?Dat vind ik wel een domper op de feestvreugde, mocht de helft van de aanwezigen om 3u nog ambiance aan het maken zijn ...Grtz,Elke
Daar heb ik geen idee van. Ik heb toch al langer gedraaid dan 3h.
ik heb er geen ervaring mee dus kan ik daar niets over zeggen. Moest je toch om welke reden dan ook een andere locatie zoeken, ga dan zeker is kijken in passade in Mechelen. Is echt top wij gaan daar ons trouwfeest doen en wat we gehoord hebben en de ontvangst enz waren supper net zoals de offerte.Salons de romree raad ik echter niet aan, we hebben daar negatieve ervaringen mee
Ben al regelmatig in het fenikshof uitgenodigd geweest (ook trouwfeest),en was telkens zeer tevreden.