Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen zelf maken

31-10-2009 19:59:52
Hallo, zijn er nog mensen die hun uitnodigingen zelf gemaakt hebben? Ik zou het ook willen doen, maar ik weet niet goed waar te beginnen... Ik wil graag met foto's werken. Alle voorbeeldjes van uitnodigingen zijn welkom op vermeulen_leen@hotmail.com.

Alvast bedankt!

Leen
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1012

Charitt
21-5-2010
 Meld misbruik31-10-2009 20:05:55

Ik ben bezig aan de mijne, maar heb niet met een foto gewerkt. We zien onszelf niet zo graag op al die uitnodigingen staan :-) Het kost wel wat tjd, gem. 15 min per kaartje. Ik ben wel creatief (al zeg ik het zelf) en degene die ze al gezien hebben vinden ze supertof. Ik heb in verschillende winkel gekeken en dan van al die kaartjes een combinatie gemaakt en zo een eigen creatie verzonnen.

Charitt
21/05/2010

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik1-11-2009 11:43:00

Wij hebben onze uitnodiging zelf in elkaar gestoken met foto's. Die hebben we bewerkt met corel paint shop pro, en laten afdrukken bij Kruidvat. Na die eerste afdruk hebben we wel nog enkele dingen gewijzigd omdat ze niet 100% naar onze zin was.

Maar zo besparen we wel heel wat op onze uitnodigingen!

Elke
4-9-2010
 Meld misbruik1-11-2009 14:17:28

Ga ook zelf de uitnodigingen maken. Is origineel en bespaart centen die we voor iets anders kunnen gebruiken.
Heb mij gebaseerd op allerlei voorbeelden die ik op het internet heb teruggevonden.
Op de cover werken we met 2 zwart/wit foto's (genre polaroid) van onszelf die aan elkaar gekleefd worden.
Keuze genoeg op het internet en inspiratie gebruiken zou ik zeggen.
Succes!

Gr,
Elke (04/09/2010)

Kim
13-8-2010
 Meld misbruik2-11-2009 9:44:02

Wij gaan ook onze uitnodigingen zelf maken. We hadden bij voorbeelden van kaartjes iets leuks met puzzelstukjes gezien, maar om deze te laten drukken bij een drukker, vonden we toch iets te duur. Dus nu gaan we ze zelf maken. Het idee dat we momenteel hebben, is met een stempel te werken. Ik ga uit rubber 2 puzzelstukjes snijden, deze op een houten blokje plakken, en voila, stempel klaar! Voor de rest moet ik nog wat denken, maar met foto's werken we waarschijnlijk niet, die houden we voor de bedankkaartjes.
Groetjes!

Charitt
21-5-2010
 Meld misbruik2-11-2009 17:36:39

Hoi Kim!

Ik heb ook kaartje met puzzelstukjes: als je aan de kaart trekt komt de tekst tevoorschijn en passen de 2 puzzelstukjes in elkaar. Ga je ook deze maken, wat ik jouw idee? Ik heb heel het feestthema in puzzelstukjes

Charitt
21/05/2010

Marjan
14-5-2010
 Meld misbruik6-11-2009 15:34:54

Hoi Kim en Charitt!
Ik had ook al mooie kaartjes gezien bij de drukker met puzzelstukjes, maar vond ze toch net iets te duur. Hoe maak jij je kaartjes Charitt? Klinkt leuk, maar zo moeilijk om te maken, niet?
Ik dacht voor de verdeling van de tafels ook te werken met puzzels (foto's)...

Veel plezier nog!

Marjan
14/05/2010

Kim
13-8-2010
 Meld misbruik11-11-2009 10:26:28

Dag Charitt
De kaartjes die we bij een drukker gezien hadden, was een kaartje met puzzelmotief, waar er dan 2 puzzelstukjes uit waren.
Maar het idee om ze zelf te maken is eerder eenvoudig hoor. Ik dacht gewoon een stempel te maken van 2 puzzelstukjes. Een soort van vierkant kaartje, met langs de voorkant een reepje eraf. Stempel en de binnekant zouden we in een andere kleur doen. Maar het idee is nog niet definitief hoor, ik ga eerst eens een aantal dingen uitproberen denk ik :-)
Jouw idee vind ik ook wel leuk!Veel succes ermee! (lijkt me wel niet zo makkelijk?)
Groetjes!
Kim

H
28-8-2010
 Meld misbruik22-11-2009 22:07:39

leuk! kunnen we jullie uitnodigingen eens bekijken? Ben wel benieuwd! htrouw2010@hotmail.com groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info