TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
4-9-2010
|
1-11-2009 14:01:59
Best dat je op voorhand aangeeft welke stijl je verkiest. Zodat je ze niet in een kleed stoppen waar je je helemaal niet goed in voelt. En één raad: neem het kleed met het meeste "WAUW" gevoel en geniet van het passen. Is echt super om eens alles te passen wat je wil en je als een prinses te voelen :o) Ik raad je ook aan om te gaan kijken in meerdere winkels. En ga eens met 2 verschillende personen passen. Ik ben 1 keer geweest met mijn mama en dan nog eens met mijn beste vriendin. Veel succes morgen!
Gr, Elke (04/09/2010)
|
|
Evi
17-4-2010
|
1-11-2009 15:59:12
Ik had zelf een aantal foto's van tijdschriften mee en had al meteen een bepaalde stijl in het hoofd. Ik wist welke stof, wat voor soort drapage ik wou. Maar best is toch verschillende jurken passen, zo weet je meteen wat je wel en niet mooi vind! Chapeau zijn ze erg behulpzaam, en een mooie winkel. De keuze vond ik wel iets minder, heb er mijn jurk dan ook niet kunnen vinden.
|
|
Evi
17-4-2010
|
1-11-2009 15:59:14
Ik had zelf een aantal foto's van tijdschriften mee en had al meteen een bepaalde stijl in het hoofd. Ik wist welke stof, wat voor soort drapage ik wou. Maar best is toch verschillende jurken passen, zo weet je meteen wat je wel en niet mooi vind! Chapeau zijn ze erg behulpzaam, en een mooie winkel. De keuze vond ik wel iets minder, heb er mijn jurk dan ook niet kunnen vinden.
|
|
Jessica D
3-7-2010
|
1-11-2009 17:24:44
Hallo
ik ga dinsdag voor de eerste keer passen. Vind ik ook super spannend! Ik verlang echt wel. Ik zal er vooral voor zorgen dat ik een BH draag waar ik de bandjes kan vanaf doen, omdat ik wel graag een bustier-kleedje zie. Ik neem een paar fotootjes mee van de stijl die ik verkies, maar kheb er anders nog geen gedacht van wat het zou worden. Men zus gaat mee om fotootjes te nemen van de jurken die ik pas, want ik heb me voorgenomen nog niet direct te beslissen, maar de dag erna eerst nog eens de foto's te bekijken van alle kleedjes die ik aanhad, en dan doe ik nog één winkel op woensdag. Hopelijk vind ik deze week wel mijn droomkleed! groetjes, en geniet ervan!
Jessica 3 juli 2010
|
|
Jessica D
3-7-2010
|
1-11-2009 17:24:54
Hallo
ik ga dinsdag voor de eerste keer passen. Vind ik ook super spannend! Ik verlang echt wel. Ik zal er vooral voor zorgen dat ik een BH draag waar ik de bandjes kan vanaf doen, omdat ik wel graag een bustier-kleedje zie. Ik neem een paar fotootjes mee van de stijl die ik verkies, maar kheb er anders nog geen gedacht van wat het zou worden. Men zus gaat mee om fotootjes te nemen van de jurken die ik pas, want ik heb me voorgenomen nog niet direct te beslissen, maar de dag erna eerst nog eens de foto's te bekijken van alle kleedjes die ik aanhad, en dan doe ik nog één winkel op woensdag. Hopelijk vind ik deze week wel mijn droomkleed! groetjes, en geniet ervan!
Jessica 3 juli 2010
|
|
kristien
25-6-2010
|
1-11-2009 17:48:33
toch ff waarschuwen voor die foto's: normaal mag je geen foto's nemen van de kleedjes voordat je t gekocht hebt, anders kan je in de winkel foto's laten nemen en het daarna ergens anders laten maken, wat meestal goedkoper is en zo loopt de winkel risico dat zij er niks aan verdienen... blijkbaar mag het in enkele winkels wel,maar bij boetiek maya (waar onze kleedjes van komen) mag het alvast niet... veel geluk en plezier met passen, geniet ervan!!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|