Terug naar overzicht
hoi Ineke!In 2005 ;)? witte duiven kan je vinden bij het Bruidsparadijs, maar da's in Antwerpen. Of via een ceremoniemeester of google "bruidsduiven"?Succes ermee!Gaelle
Wij wilden dit ook maar toen we erover praten tegen de priester zei hij dat deze bij wet verboden zijn? Misschien alleen bij onze gemeente?
Ik had dit ook eerst gedacht,maar heb al van velen gehoord dat die duiven juist gekweekt worden voor zo'n dingen, maar er wrodt hen niet aangeleerd de weg naar huis terug te vinden, dus die beestjes sterven onderweg.Aangezien ik dit ook maar zielig vind, gaan wij de duiven veranderen in ballonnen!groetjesMieke13/05/06
Wat skwiwi schrijft, klopt. De duiven sterven na hun vlucht. Alleen al de gedachte daaraan maakt het voor mij als grote dierenvriend onaanvaardbaar en helemaal niet romantisch meer (we dachten dit ook te doen voor ik hoorde dat de beestjes erna sterven).Groetjes,Nele
Hoi, Ooh dat wist ik niet dat die duifkes sterven!!!Zo zielig! Maar als je dat echt wil dan kun je dat wel vinden bij een ceremoniemeester!Grtz Debra(11/08/06)
hoi Inekewij trouwen op de zelfde datummaar wij in antwerpen.grts 10.06.2006 :)))))
Als je witte reisduiven neemt sterven ze niet op de vlucht. Die keren gewoon terug naar huis. Ik kan duiven krijgen bij mijn vervoer. Het komt op 30€ voor 2.