Terug naar overzicht
Zus had die pas de dag erna open gedaan :) ik denk ook dat je teveel tijd zou verliezen, want je moet zoveel mensen begroeten dat je niet zomaar even 10 minuten met dezelfde mensen kan praten :)
Hey,Ik heb op het avondfeest zo nu en dan tussen de gangen door een pakje opengemaakt als ik te benieuwd werd :-)Het grote deel hebben we pas de dag erna open gedaan.Wat wij wel hadden waren mensen die vroegen om hun geschenk open te doen. Dan hebben we dat natuurlijk tijdens de receptie al gedaan...Gewoon je hart en nieuwsgierigheid volgen ;-)Groetjes,Evelien
Ik zou 't ook liever niet dan zelf doen, is VEEL te tijdrovend, niet vergeten dat je daar dan al zolang staat op je hakjes, je kan niet ergens heen stappen tot zolang de laatste felicitaties niet geweest zijn. Als je dat sneller kan laten gaan door niet de pakjes open te doen op dat moment, denk ik dat je die nieuwsgierigheid snel kan bedwingen. Sowieso hoop ik dat er weinig cadeaus komen, liever enveloppes. Mag grof klinken, maar merendeel uitzet hebben we al, 'n eigen huisje, 'n auto, 'n mooi salon, etc... nog niet. Dan heb je gewoon niet veel aan planten en klassieke cadeau's.
De cadeaus die wij kregen zaten in een doorschijnende folie. Gemakkelijk!Dit waren o.a. een ontbijtmand voor 's anderendaags zodat we niet meteen naar de bakker moesten rennen, bloemen, cadeaumanden,...Maar vooral véél envelopjes!Groetjes,Véro