TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelien
10-7-2010
|
1-11-2009 20:53:54
Dag Natasja
Wij zijn vorige maand naar een trouwfeest gegaan van een collega in Hof Ter Delft en ik vond het een hele mooie zaal. Het eten was ook heel lekker. Er was een dessertenbuffet dat heel erg uitgebreid was en zeer lekker, alleen jammer dat je je maar 1 keer mocht gaan bedienen. Ze sloten de deur direct nadat iedereen 1 keer geweest was. De dj was ook supergoed, maar ik weet niet zeker of het de huisdj was, dat kan ik wel altijd gerust eens navragen. Als aperitiefhapjes kregen wij loempia's, wat ook eens iets anders is. Na de receptie openen ze dan de wanden waar de mooi gedekte tafels stonden. Mijn collega had ook op elke stoel een mooie hoes, maar ze zei me dat je hiervoor extra moet betalen, wat ik wel jammer vind. In een duurdere zaal zou dat toch mogen inbegrepen zijn he. Kortom een echte aanrader qua sfeer en stijl als je van lounche en toch chique houdt.
Groetjes
|
|
natasja
6-5-2011
|
1-11-2009 21:42:56
hey annelien, bedankt voor je reactie... je maar 1x bedienen? das raar he... als we naar toe gaan ( moeten eerst een geschikte datum vinden)dan ga ik daar zeker is achter informeren. hadden zij een bruidstaart? zoja,mooi? hadden zij een menu,buffet,walking dinner of? wij zouden voor tapasbar of live cooking willen doen...
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
2-11-2009 0:21:28
Beste Natasja, ze hebben er zowat alles wat je wel wil. Qua sfeer/uitstraling zit het erg goed.
Zelf wouden wij ook deze zaal, maar was al gegeerd door 'n koppel dat net 'n dag voor ons een optie nam, helaas... Enfin, hebben nu andere zaal die wel zo'n 2500 euro goedkoper is, maar ook 'n kwartiertje verder rijden. Als dat van maar één keer bedienen waar is, ben ik wel blij precies. Dat hoort toch niet vind ik, even aan zaal nu vragen hoe dat bij hen zit. Ik zou dessertenbuffet liefst laten staan hele avond lang, voor als er terug honger krijgen tijdens dansfeest.
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
2-11-2009 0:22:56
P.S.: Die hoezen waren idd betalend, anderzijds zei die maître Mark, dat dat vanaf een bepaald bedrag meestal wel wegvalt. Bovendien bezorgt 't hen alleen maar extra werk, de ene keer ze eraf halen, de andere keer erop. Wij schrokken toch wat van die prijs en ineens was 't geen probleem, kregen we 't erbij, maar jah... moest je wel eerst de zaal nog kunnen krijgen op die datum. :p
|
|
Annelien
10-7-2010
|
2-11-2009 8:25:01
Dag Natasja
Op het feest waar ik geweest was, was het een vaste 4-gangen menu. Ik ben vegetarisch, en was dit vergeten zeggen,maar ze brachten zonder probleem iets anders voor me. Natuurlijk weten ze dit liefst op voorhand, want dan moeten ze iets anders in huis halen. Het koppel had voor een dessertenbuffet geopteerd zonder echte bruidstaart. Ze brachten dan een aantal taarten met vuurwerk in de zaal die het koppel dan aansneed. Ik vond dat even mooi hoor. Tegenwoordig wordt er niet zo vaak meer met een echte bruidstaart gewerkt, omdat dat nogal eenzijdig is, terwijl je met veschillende taarten meer keuze aan de gasten kan geven. Je kan natuurlijk vragen om een taart iets specialer te maken, maar zo een superhoge etagentaart wordt niet vaak meer gedaan. Er was ook een ijskraam bij het dessertenbuffet. Je kon vanalles krijgen, chocomousse, ijs, pannenkoeken, taart, bavarois, crème brulée, tiramisu; .... Dat vonden wij echt fantastisch. Misschien moet je meer betalen als je het dessertenbuffet wilt laten staan, geen idee. Uiteindelijk had ik wel genoeg gegeten zenne, maar kvond het gewoon raar dat ze dat afsloten terwijl er nog veel over was. Live cooking of tapas hebben wij dus niet gezien, maar lijkt me idd wel tof. Dan kan iedereen nemen zoveel en wat hij wil. Je zal er geen spijt van hebben als je er je feest geeft. Tis een mooie zaal!Alle gasten waren ervan onder de indruk. Misschien gewoon eens vragen van die hoezen en dat buffet. Het kan hem soms in de details zitten he ;-)
Veel succes en als je nog vragen hebt, stel maar hoor ;-)
|
|
Ellen
26-5-2012
|
2-11-2009 9:42:07
Natascha,
wij zijn daar ook gaan zien, en in de brochure staat inderdaad vermeld dat je moet betalen voor de hoezen. Maar de meneer die de rondleiding gaf, zei dat dit wel kon wegvallen als je een bepaald bedrag besteed. Hij gaf geen indicatie van de hoogte van het bedrag.
Wat ons tegenhield, is dat je een minimum aantal dinerende gasten moet hebben, anders heb je 1250 zaalhuur.
Groetjes
ps nog andere zalen gedaan in regio antwerpen?
|
|
Daisy
4-6-2011
|
4-11-2009 22:45:42
@Kathleen
Welke zaal hebben jullie nu genomen?
Grtjs Daisy
|
|
karen
20-9-2008
|
11-6-2010 10:50:15
Hallo,
ben misschien heel laat met mijn reactie, maar wij hebben ons trouwfeest in hof ter delft gedaan en het was AF!!!! Moest ik het over doen, onmiddellijk terug daar. Alles was pikfijn in orde. Zowel de receptie als het avondfeest, het eten was geweldig. Niet dan lof hier. De stoelhoezen waren bij ons niet te betalen. En bij ons is het dessertenbuffet heel de avond opengeweest! Ik vind dit een geweldige aanrader!
groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|