Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

couture rachel, moderna en pierre-yves: prijsverschil

1-11-2009 18:05:34
Hey allemaal,

zit er veel prijsverschil op winkels? Wij willen namelijk geen al te dure trouwpartij en hebben gehoord dat er verschil zit op de prijs tussen verschillende winkels. Heeft iemand een idee of er een verschil is tussen couture rachel, moderna en pierre-yves voor eenzelfde kleedje? (bv linea, marylise..)

Bedankt!
Groetjes,
Elke

Elke

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 2344

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik1-11-2009 19:55:46

Dag eLKE,

Normaalgezien zal er in België tussen de winkels weinig verschil zitten qua prijzen. De merken hebben een standaardprijs en die wordt gevraagd door alle winkels.

GRoetjes,
stephanie

Els
17-7-2010
 Meld misbruik2-11-2009 8:09:26

Ja, dat waarschijnlijk wel, maar heel vaak zit dan het verschil in de 'afwerking': bij de ene zijn de retouches inbegrepen, bij de andere 50 euro kosten, bij nog een andere 100 euro... + bij de ene zullen de retouches wat nauwkeuriger gedaan zijn dan bij de andere... Kortom: ga waar je jezelf het zekerste voelt, zelfs al scheelt het een klein beetje qua prijs...
Els

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik2-11-2009 8:59:09

hoi elke,

ik heb eergisteren mijn kleed besteld bij couture rachel in temse
het is er een van linea raffaeli geworden. en wat betreft couture rachel kan ik deze dame zeker aanraden. zowel de eigenares als de verkoopster waren hele lieve dames die je bij staan met alle raad die je nodig hebt.
en wat ook heel belangrijk is de retouches zijn gratis bij een bestelling boven de 250 euro, hier ga je zeker wel aankomen als je een trouwkleed besteld dus...
ik hoop dat je net als ik je droomkleed mag vinden.

lesley

heidi

Meld misbruik2-11-2009 9:08:58

ik denk niet dat er zoveel prijsverschil is in onderlinge merken, mijn kleedje kwam van moderna, een pronovias, zeer mooi en ik was zeer tevreden over hun werking, zeer vriendelijk en niets is hen teveel.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-11-2009 15:41:35

Ik was niet zo tevreden over Rachel... Onze keuze over een kleed stond nog niet 100% vast en die eigenares kwam al af met kettingen en zo, terwijl ik dat helemaal niet nodig had...

Groetjes,

Véro

Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik2-11-2009 15:53:22

Hey!
Om mijn kleed te kiezen ben ik bij drie winkels langsgeweest: couture rachel in temse, pierre-yves in aalst en yetti in melsele-beveren. Ik had uiteindelijk een kleedje van marilyse op het oog dat ze bij alledrie de winkels hadden. Yetti bleek de goedkoopste (kosten met retouches en al inbegrepen). Yetti schol een 60-tal euro dacht ik met Pierre-yves en een 150-tal euro met Rachel. Naast de prijs heb ik ook mijn gevoel wat laten meespelen. Bij pierre-yves hing het echt héél hard af van wie me bediende. Er is slechts 1 vrouw die daar niet opdringerig overkomt. De andere begon me de duurste kleedjes te laten zien, terwijl ze wist dat dit meer dan het dubbele van mijn budget was. En ook probeerden ze mij daar meteen een kleed in optie te nemen zodat ik daar al een voorschot achterlaat en aan hun winkel vasthing. Bij rachel was dit niet zo, al vond ik dat ze daar minder zin hadden mij te helpen. Ben er twee keer langs geweest en het eerste wat ze zeiden was of ik niet liever wou wachten tot de nieuwe collectie en dat ik dan beter later nog eens kom passen. Bij yetti daarentegen hebben ze mij twee keer ontvangen, steeds na sluitingstijd van hun winkel omdat ik er met mijn werk niet vroeger kon geraken. Ik vond de mensen daar heel vriendelijk, heel behulpzaam en helemaal niet opdringerig. Ze raden aan om onder veel jurken van hen een "hoepelrok" te dragen maar meteen krijg je ook een kortingsbon mee waar je die rok gratis met hebt.
Dit kan natuurlijk misschien echt wel van persoon tot persoon afhangen, maar ik vond me het beste geholpen bij Yetti. Weet je, je moet gewoon je gevoel volgen. En idd als je prijzen wilt vergelijken altijd vragen naar de kosten voor de retouches.

Groetjes,
Dorien

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik3-11-2009 13:23:04

mijn kleedje komt ook van couture rachel in temse, ik vond ook dat ze nogal enthousiast met juwelen en schoenen aankwam maar dat is waarschijnlijk haar job hè. En dat heeft me eigenlijk niet gestoord. Ze deed ook helemaal niet vervelend wanneer ik zei dat ik die zaken ergens anders wou kopen. Ze gaf me zelfs een adres mee waar ze mooie en betaalbare schoenen hebben!

Voor mij was dit wel een positieve ervaring, ze deed niet lastig wanneer ik na veel passen opnieuw de vorige kleedjes wou aandoen. Voor mij was het belangrijk dat ze me niet zou pushen voor mijn kleed en dat heeft ze ook helemaal niet gedaan!
De retouches zitten bij haar inderdaad in de prijs.

veel succes nog met het uitkiezen!

Elke

Meld misbruik14-11-2009 19:51:43

hallo allemaal,

ik heb uiteindelijk in Au Louvre mijn kleedje gevonden en ben er echt gelukkig mee.
Er was tussen Pierre-Yves en Moderna niet echt veel verschil. Enkel voor Linea Raffaelli was Linx in Leuven 400!!!!!€ duurder voor hetzelfde kleedje. Wat ik een zeer groot verschil vond...

Nog veel succes allemaal en bedankt voor de reacties!

Groetjes,

Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info