TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stephanie
26-6-2010
|
1-11-2009 19:55:46
Dag eLKE,
Normaalgezien zal er in België tussen de winkels weinig verschil zitten qua prijzen. De merken hebben een standaardprijs en die wordt gevraagd door alle winkels.
GRoetjes, stephanie
|
|
Els
17-7-2010
|
2-11-2009 8:09:26
Ja, dat waarschijnlijk wel, maar heel vaak zit dan het verschil in de 'afwerking': bij de ene zijn de retouches inbegrepen, bij de andere 50 euro kosten, bij nog een andere 100 euro... + bij de ene zullen de retouches wat nauwkeuriger gedaan zijn dan bij de andere... Kortom: ga waar je jezelf het zekerste voelt, zelfs al scheelt het een klein beetje qua prijs... Els
|
|
lesley
12-6-2010
|
2-11-2009 8:59:09
hoi elke,
ik heb eergisteren mijn kleed besteld bij couture rachel in temse het is er een van linea raffaeli geworden. en wat betreft couture rachel kan ik deze dame zeker aanraden. zowel de eigenares als de verkoopster waren hele lieve dames die je bij staan met alle raad die je nodig hebt. en wat ook heel belangrijk is de retouches zijn gratis bij een bestelling boven de 250 euro, hier ga je zeker wel aankomen als je een trouwkleed besteld dus... ik hoop dat je net als ik je droomkleed mag vinden.
lesley
|
|
heidi
|
2-11-2009 9:08:58
ik denk niet dat er zoveel prijsverschil is in onderlinge merken, mijn kleedje kwam van moderna, een pronovias, zeer mooi en ik was zeer tevreden over hun werking, zeer vriendelijk en niets is hen teveel.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
2-11-2009 15:41:35
Ik was niet zo tevreden over Rachel... Onze keuze over een kleed stond nog niet 100% vast en die eigenares kwam al af met kettingen en zo, terwijl ik dat helemaal niet nodig had...
Groetjes,
Véro
|
|
Dorien
10-7-2010
|
2-11-2009 15:53:22
Hey! Om mijn kleed te kiezen ben ik bij drie winkels langsgeweest: couture rachel in temse, pierre-yves in aalst en yetti in melsele-beveren. Ik had uiteindelijk een kleedje van marilyse op het oog dat ze bij alledrie de winkels hadden. Yetti bleek de goedkoopste (kosten met retouches en al inbegrepen). Yetti schol een 60-tal euro dacht ik met Pierre-yves en een 150-tal euro met Rachel. Naast de prijs heb ik ook mijn gevoel wat laten meespelen. Bij pierre-yves hing het echt héél hard af van wie me bediende. Er is slechts 1 vrouw die daar niet opdringerig overkomt. De andere begon me de duurste kleedjes te laten zien, terwijl ze wist dat dit meer dan het dubbele van mijn budget was. En ook probeerden ze mij daar meteen een kleed in optie te nemen zodat ik daar al een voorschot achterlaat en aan hun winkel vasthing. Bij rachel was dit niet zo, al vond ik dat ze daar minder zin hadden mij te helpen. Ben er twee keer langs geweest en het eerste wat ze zeiden was of ik niet liever wou wachten tot de nieuwe collectie en dat ik dan beter later nog eens kom passen. Bij yetti daarentegen hebben ze mij twee keer ontvangen, steeds na sluitingstijd van hun winkel omdat ik er met mijn werk niet vroeger kon geraken. Ik vond de mensen daar heel vriendelijk, heel behulpzaam en helemaal niet opdringerig. Ze raden aan om onder veel jurken van hen een "hoepelrok" te dragen maar meteen krijg je ook een kortingsbon mee waar je die rok gratis met hebt. Dit kan natuurlijk misschien echt wel van persoon tot persoon afhangen, maar ik vond me het beste geholpen bij Yetti. Weet je, je moet gewoon je gevoel volgen. En idd als je prijzen wilt vergelijken altijd vragen naar de kosten voor de retouches.
Groetjes, Dorien
|
|
katlijn
10-4-2010
|
3-11-2009 13:23:04
mijn kleedje komt ook van couture rachel in temse, ik vond ook dat ze nogal enthousiast met juwelen en schoenen aankwam maar dat is waarschijnlijk haar job hè. En dat heeft me eigenlijk niet gestoord. Ze deed ook helemaal niet vervelend wanneer ik zei dat ik die zaken ergens anders wou kopen. Ze gaf me zelfs een adres mee waar ze mooie en betaalbare schoenen hebben!
Voor mij was dit wel een positieve ervaring, ze deed niet lastig wanneer ik na veel passen opnieuw de vorige kleedjes wou aandoen. Voor mij was het belangrijk dat ze me niet zou pushen voor mijn kleed en dat heeft ze ook helemaal niet gedaan! De retouches zitten bij haar inderdaad in de prijs.
veel succes nog met het uitkiezen!
|
|
Elke
|
14-11-2009 19:51:43
hallo allemaal,
ik heb uiteindelijk in Au Louvre mijn kleedje gevonden en ben er echt gelukkig mee. Er was tussen Pierre-Yves en Moderna niet echt veel verschil. Enkel voor Linea Raffaelli was Linx in Leuven 400!!!!!€ duurder voor hetzelfde kleedje. Wat ik een zeer groot verschil vond...
Nog veel succes allemaal en bedankt voor de reacties!
Groetjes,
Elke
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|