Terug naar overzicht
Hey Sofie, zijn er al brochures in het reisbureau te vinden van volgende zomer?GroetjesAnn
Hey,Wij zijn dit jaar in juli op huwelijksreis naar Mauritius geweest. Zeer mooi eiland met mooie natuur, supervriendelijke mensen, multiculturele bevolking, gemakkelijke communicatie: iedereen spreekt er Engels, Frans en hun eigen taal Creools. Wij hebben in Constance Belle Mare Plage gelogeerd via Pegase en waren alvast supertevreden van dit hotel. Alles was verzorgd en proper, ze kwamen 2x/dag de kamer opruimen. Ook lekker eten! Wij hadden een Beachfront suite gekozen: een aanrader! Het is op een uur rijden van de luchthaven gelegen. Wij hebben er een mix van uitstappen en zalig niks doen van gemaakt en het was een onvergetelijke reis!Groetjes, Delphine
Hey SofieIk ben daar nog met mijn ouders geweest in hotel Le Canonnier, super aanrader en het land zelf is ook prachtig. Wel groot contrast luxehotels-gewonen bevolking maar dat heb je overal een beetje natuurlijkIk ben ook nog op zoek naar een huwelijksreis maar ik heb zo de indruk dat de brochures nog niet echt binnen zijn, de meeste aanbiedingen lopen maar tot april en wij trouwen in mei...Soie15/05/10
hey,ook onze huwelijksreis gaat naar mauritius maar net als jij kunnen we niet kiezen, ze zien er allemaal mooi en goed uit! we zitten dan ook nog eens met 2kindjes, dan 5 en 7jaar, ons reisbureau raadde sugar beach, hilton of telfair aan vanwege de kidsalle ervaringen meningen mag je ook naar mij doorsturen! liefst hotels waar kids bij op kamer mogen en waar kidsclub aanwezig isdaniella.schildermans@telenet.be
Hey daniella,Sugar Beach is ook een hotel waar wij aan denken. Maar het is idd zeer moeilijk om te kiezen.Ik ga je mijn emailadres ook geven, als je nog tips moest horen ofzo, mag je deze altijd naar mij doormailen:sofienelissen3020@hotmail.comgroetjessofie