Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Mauritius

1-11-2009 22:15:11
Hey mede-bruidjes,

Wij trouwen in augustus volgend jaar en we zijn nu volop de reisbrochures aan het doorbladeren voor een onze huwelijksreis. Ons oog was gevallen op Mauritius.
Is er al iemand van jullie daar geweest? We denken momenteel aan het Shandrani Resort & Spa. Is er iemand van jullie of jullie vrienden al in dit hotel geweest? Heb ook gelezen dat dit dicht bij de luchthaven ligt. Wou ook even weten of er niet te veel overlast is van eventueel overvliegende vliegtuigen.
Indien jullie nog een ander hotel kunnen aanraden op Mauritius, mag je dat ook altijd melden :-)

Alvast bedankt!

Groetjes

Sofie

Sofie
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 428

Ann
10-7-2010
 Meld misbruik2-11-2009 9:06:36

Hey Sofie,

zijn er al brochures in het reisbureau te vinden van volgende zomer?

Groetjes
Ann

Delphine
27-6-2009
 Meld misbruik2-11-2009 14:56:21

Hey,
Wij zijn dit jaar in juli op huwelijksreis naar Mauritius geweest. Zeer mooi eiland met mooie natuur, supervriendelijke mensen, multiculturele bevolking, gemakkelijke communicatie: iedereen spreekt er Engels, Frans en hun eigen taal Creools. Wij hebben in Constance Belle Mare Plage gelogeerd via Pegase en waren alvast supertevreden van dit hotel. Alles was verzorgd en proper, ze kwamen 2x/dag de kamer opruimen. Ook lekker eten! Wij hadden een Beachfront suite gekozen: een aanrader! Het is op een uur rijden van de luchthaven gelegen. Wij hebben er een mix van uitstappen en zalig niks doen van gemaakt en het was een onvergetelijke reis!
Groetjes, Delphine

Sofie

Meld misbruik2-11-2009 15:45:32

Hey Sofie

Ik ben daar nog met mijn ouders geweest in hotel Le Canonnier, super aanrader en het land zelf is ook prachtig. Wel groot contrast luxehotels-gewonen bevolking maar dat heb je overal een beetje natuurlijk
Ik ben ook nog op zoek naar een huwelijksreis maar ik heb zo de indruk dat de brochures nog niet echt binnen zijn, de meeste aanbiedingen lopen maar tot april en wij trouwen in mei...

Soie
15/05/10

daniella
27-8-2010
 Meld misbruik3-11-2009 12:00:44

hey,

ook onze huwelijksreis gaat naar mauritius maar net als jij kunnen we niet kiezen, ze zien er allemaal mooi en goed uit! we zitten dan ook nog eens met 2kindjes, dan 5 en 7jaar, ons reisbureau raadde sugar beach, hilton of telfair aan vanwege de kids
alle ervaringen meningen mag je ook naar mij doorsturen! liefst hotels waar kids bij op kamer mogen en waar kidsclub aanwezig is
daniella.schildermans@telenet.be

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik3-11-2009 20:32:18

Hey daniella,

Sugar Beach is ook een hotel waar wij aan denken. Maar het is idd zeer moeilijk om te kiezen.
Ik ga je mijn emailadres ook geven, als je nog tips moest horen ofzo, mag je deze altijd naar mij doormailen:
sofienelissen3020@hotmail.com

groetjes

sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums