Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

La Sposa

1-11-2009 23:35:30
Iemand ervaring bij La Sposa in Roeselare? is voor mij niet bij de deur, maar denk dat het de moeite waard is om een afspraak te maken? kan iemand me raad geven?

ilse
22-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1082

barbara
17-7-2010
 Meld misbruik2-11-2009 12:58:59

Ik vond ze niet professioneel en vriendelijk. Het moest nogal 'vlug-vlug' gaan. Ben uiteindelijk bij een ontwerpster geweest die mijn kleed volledig op maat gemaakt heeft, heeft niet meer gekost en was er super tevreden mee.

sophie
27-3-2010
 Meld misbruik2-11-2009 13:07:03

ik heb daar hele goede ervaringen. het hangt mss af van de verkoopster?
de 1ste keer heb ik toch een 10-tal kleedjes gepast. ze waren heel vriendelijk. ik ben er toch 2uur binnen geweest. Vorige week ben ik terug geweest, en heb mijn favoriete kleedje besteld!

Veel succes met de zoektocht!

Emilie
26-9-2009
 Meld misbruik2-11-2009 16:37:52

Ik bestelde mijn trouwkleed daar ook.
ik was zeer tevreden over service.
Je maakt wel beter een afspraak, dan reserveren ze meteen een verkoopster voor jou.

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik2-11-2009 17:04:55

Mijn ervaring was eigenlijk ook niet zo goed.
Was nogthans speciaal op een woensdagmorgend geweest (dus vakantie genomen). Ze wouden er vlug vanaf zijn en deden niet veel moeite. Heb maar 3 kleedjes kunnen passen. Ik heb er ook 1,5 uur voor moeten rijden, maar had er spijt van.
Ben op andere plaatsen voor beter ontvangen geweest !

Groetjes,

TINA

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik2-11-2009 19:11:30

Dag Ilse

mijn man heeft daar zijn kostuum gekocht; We vonden dat ze voor de mannen een heel speciale collectie hadden, echt andere dingen dat dat je ergens anders vindt. over de service waren we ook tevreden.

gr
Ann

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik3-11-2009 8:59:36

Hei,

Mijn kleedje kwam van La sposa, ik had een verkoopster met iets langer bruin haar, ik vond ze heel vriendelijk, en zeker niet opdringerig. Ik heb minstens 10 kleedjes aangehad en ben een tweetal uur binnen geweest. Ik heb direct mijn favoriete kleedje laten bestellen. Achteraf ook altijd correct bediend geweest.

Tine 28/08/09

lotje
30-5-2009
 Meld misbruik3-11-2009 12:05:17

Hier alleen maar vol lof over la Sposa. Zijn er zowel voor de mannen als de vrouwen geweest en perfecte service gehad. Verkoopster die je toegewezen krijgt de eerste keer, krijg je ook telkens opnieuw bij volgende bezoeken. Deze opvolging vind ik heel leuk en persoonlijk. Ik had een al iets oudere blonde dame. Superlieve vrouw. Liet me nog beetje rondparaderen in mijn kleedje terwijl ze 't een ander regelde zodat ik het beetje langer kon aanhouden. Maak wel van te voren een afspraak, das trouwens overal zo.

annelies
17-7-2010
 Meld misbruik3-11-2009 12:46:25

Hallo !!

Ik heb mijn kleedje ook gekocht bij La Sposa en ben vol lof hierover ...
Toen we binnenkwamen, werden we ontvangen door een supervriendelijke dame.
Ze liet ons in een boek kijken om zo onze (mama, papa en ik) smaak te leren kennen.
Ze haalde onmiddellijk een aantal kleedjes uit en eigenlijk was voor mij het eerste kleedje hét kleedje en voor mijn papa het tweede. Ik heb toen nog een aantal (zeker een 15-tal) gepast en toen hebben we besteld.
Ook na betaling van het voorschot, bleef ze supervriendelijk en had ze nog alle tijd voor ons.
Hoe de service na verkoop is, heb ik nog geen idee aangezien het huwelijk pas later gepland is ...

Annelies

Sandra
19-12-2010
 Meld misbruik3-11-2009 21:40:06

Hoi

Ik kan me alleen maar bij de meerderheid aansluiten .
Ik ben er op 22/08 langs geweest en ik moet echt wel zeggen dat ik mij geen betere service had kunnen voorstellen.
Ik kreeg persoonlijk een zeer lieve vrouw toegewezen die echt wel alle maar dan ook alle tijd voor me nam .
Niets was haar teveel integendeel .....
Ik ben er een goeie twee uur geweest en heb tal van kleedjes mogen passen .
Ze stond me bij met raad en daad en probeerde me zeker geen dure jurk aan te smeren .
Ze vroeg me zelfs voor we gingen passen in welke prijscategorie ik een kleedje zocht .
Ik heb me er geen moment aan iets gestoord .
Ik ben er uiterst super tevreden over .
Mijn droomjurk heb ik er direct besteld , zonder enige aarzeling .

grts

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info