Terug naar overzicht
smets tailors in mechelen, of De Witte Duif in Leuven ken ik zo direct van buiten
Hey,Onze mannen van de suite zijn naar Van Droogenbroeck in Aalst geweest en ze waren zeer tevreden met de service. Maar ik denk dat deze enkel verhuren, ik was er namelijk niet bij. Maar dan is er nog een kleedingszaak La Baere in Zottegem daar kan met zowel huren als kopen.Veel succesKelly
In Brussel achter de nieuwstraat zijn er verschillende winkels die mannenkostuums verkopen en verhuren. Ik heb daar de kostuum van mijn verloofde gevonden en mijn pa heeft zijne daar ook gevonden. Veel keus, en de prijzen vallen goed mee...
Ga een keertje langs bij De Ceremonie in de Mechelsesteenweg te Antwerpen ... vast de moeite als je een "uniforme" suite wenst!
Hallo,De winkel 'Wellens' in Herentals heeft prachtige kledij voor mannen (er is ook een winkel voor vrouwen, die ligt een stukje verderop). Je vindt er alles voor mannen, zeker ook héél mooie ceremoniekledij, zelfs ook schoenen, manchetknopen, ... Ik weet het niet zeker, maar het kan wel zijn dat het er vrij duur is, want 't is echt een "sjieke" winkel. (Maar zeker ook de moeite waard om eens te gaan kijken!) Groetjes!!
Ik heb na lang zoeken mijn keuze gevonden in Kuurne. Moderne, jonge maatpakken in prachtige stoffen te huur of te koop. Ook voor de suite veel keuze en een zeer vriendelijke persoonlijk onthaal. (zie ook deze website-staan er in vermeld)
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be
intussen iets gevonden?