Terug naar overzicht
Hoi Truusik was zaterdag ook in de linea winkel in brugge :) tss 11 en 14uheb er ook mijn kleedje gevonden :)ben ook supercontent, begon al wat te dringen bij mij om een kleedje te vinden, m'n trouw is al binnen 4 maanden.grts, veel genot verder bij de voorbereidingen
Dag SilkeIk denk dat we elkaar gezien hebben dan, want ik was daar van ongeveer 13u00 tot rond 16u00, met mijn moeder en schoonmoeder.Proficiat met je aankoop ;-) en succes met de verdere voorbereidingen!GroetjesTruus
oh dan heb ik jullie zien binnenkomen :)ik was het bruidje dat bij de suite vooraan mocht passen, door de drukte.grts
Ook ik heb zaterdag mijn kleedje daar gevonden!!!Het was blijkbaar een vruchtbare dag :-)(ik was er van 10 tot 12u met een hele strenge jury:-)) Ik heb er ENORM van genoten en ben ook superblij! Succes nog iedereen met de voorbereidingen!!!
oh ben jij dat meisje met het korte haar met de jury die bestond uit 4 (dacht ik). ik had je gezegd welke ik het mooist bij je vond :) is het dat geworden? grts en veel genot verder
Hey Silke!Ja, dat ben ik, ik met de grote jury :-)Kheb naar je goede raad geluisterd en het is inderdaad dat kleed geworden :-)Kben echt heel blij!!! Alleen jammer dat ik nog een half jaar moet wachten tot de volgende pasbeurt... Dat gaat nog een lang half jaar worden denk ik! Maar we hebben mooie vooruitzichten hé!!! Jij ook nog veel succes en vooral veel plezier met de voorbereidingen! Groetjes Sofie
Hey Truus , Proficiat met je kleedje (heel mooi !) want ik heb namelijk dezelfde :-)) ook ik laat die kant op de achterzijde verwijderen omdat ik dat ook niet mooi vond :-) Je zei dat je ook die brede banden hebt laten verwijderen , nou dat wou ik ook maar dacht dat het niet ging?? wil je me vertellen wat je dan precies hebt laten doen want ben wel nieuwsgierig :-) Alvast veel geluk op je dag ;-)Grtjs Wendy