Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwfilm online (38 minuutjes)

2-11-2009 15:59:17
Beste (toekomstige) bruidjes,

wij zijn ondertussen al 121 dagen getrouwd! Waar is de tijd dat ik hier op het forum zat af te tellen naar onze grote dag...
Geniet allemaal van jullie voorbereidingen, en vooral van jullie speciale dag, hij wordt nog mooier dan in jullie dromen!!

Zo was het ook bij ons!

Jullie kunnen onze trouwfilm online bekijken, via volgende link: http://web.me.com/zefod42/trouw/video.html

Veel plezier ermee,
en nu is het aan jullie!

Gitte
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1031

bart
12-6-2010
 Meld misbruik2-11-2009 16:40:56

wauw gitte! Ik heb met veel plezier naar jullie filmpje gekeken, het is prachtig! Ik hoop dat op onze trouw evenveel plezier gemaakt wordt, en even mooi wordt als jou dag, zo te zien met gevuld met prachtig weer! groetjes, sarah

Cindy
10-10-2009
 Meld misbruik2-11-2009 17:33:45

Hallo Gitte!
Van het moment dat ik je filmpje zag, dacht ik: maar die ken ik! Wij hebben samen met jullie de huwelijksvoorbereiding gevolgd in Turnhout, het medebruidje uit de Pausenstraat :). Het is precies wel een fantastisch mooie dag geweest, het is werkelijk een prachtig filmpje! En super weer gehad! Onze dag is intussen ook gepasseerd, 10.10. Waar was jullie feest, ik herken de zaal niet onmiddellijk. En ook een superleuke openingsdans!
Groetjes,
Cindy
(ondertussen 23 dagen gehuwd!)

Gitte
4-7-2009
 Meld misbruik2-11-2009 17:42:00

Hey Cindy,

dat moet lukken he!
Jullie ook alvast een dikke proficiat!
Het was inderdaad een super leuke dag met stralend weer. Spijtig dat het zo snel om is he!
De 'feest'zaal is eigenlijk van mijn ouders. Die hebben een groothandel van kappersbenodigdheden, en boven de winkel is een zaal waar shows en dergelijke worden gegeven. Die konden wij dus super goed gebruiken he!

Tof dat je het filmpje leuk vond.
Moesten jullie er eentje hebben, dan wil ik dat natuurlijk ook wel eens zien!

Groetjes,
Gitte

Cindy
10-10-2009
 Meld misbruik2-11-2009 18:24:58

Hallo Gitte,
een film hebben we wel, maar deze staat niet online. Wij hebben net dit weekend onze film gekregen op dvd, dus wij hebben gisteren een ronde gemaakt langs alle ouders om deze te bekijken, ik kan er niet genoeg van krijgen. :) Fotootjes staan wel online, degene die we zelf gemaakt hebben (het album hebben we nog niet):
http://www.facebook.com/photo.php?pid=30396182&l=e2...
Ik herken precies de stijl van jouw kleed, was het een Linea? En zal ik je eens iets vertellen: onze mama's hebben precies een hele goede (dezelfde) smaak :)
Groetjes,
Cindy

Gitte
4-7-2009
 Meld misbruik2-11-2009 18:49:57

Waauw Cindy,

mooie foto's van een stralend koppel!
En kei mooi weer voor in oktober he. De pastoor zei tegen ons:'Je krijgt het weer dat je verdient'... dus dat wil wat zeggen he!
Mijn kleed was ook van linea, net zoals dat van jou volgens mij. Goeie smaak he, net zoals die mama's, wat een toeval seg.

Geniet nog van jullie wittebroodsweken,
Groetjes!

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik3-11-2009 10:50:49

Hey

Ik heb je film tot en met de receptie gezien (ik zit oh werk :p ). Heel mooi, echt heel prachtig en zo spontaan allemaal!
Wij zijn een dag voor jullie (wet) en een week na jullie (kerk+feest) getrouwd! Ik heb er nog steeds heimwee naar!

Groetjes, Laura

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik3-11-2009 15:23:14

Eén woord 'WOW"'
Jullie straalden gewoon.
Prachtig kleed.
Wij was eigenlijk jullie videograaf?
Heel knap filmpje.

Nathalie

Gitte
4-7-2009
 Meld misbruik3-11-2009 16:14:46

Mercikes Nathalie!

Onze videograaf is eigenlijk geen echte videograaf. Een achterneef van mijn man ;) die doet bij vtm montages van programma's enzo.
Hij heeft dit schitterende filmpje voor ons gemaakt, daar hebben we echt wel geluk mee gehad...

Ik raad jullie echt aan om een videograaf te nemen, want het is zó leuk om het achteraf te kunnen bekijken met familie en vrienden! Dan beleef je jouw dag precies elke keer opnieuw...

Groetjes!

kaat

Meld misbruik3-11-2009 16:27:06

zo raar, ik kom op die site uit maar geen filmpje te zien....

Leen
19-6-2010
 Meld misbruik7-11-2009 11:15:17

Sjiek filmpje, Gitte!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...