Terug naar overzicht
Hoi ,Ik ben reeds twee jaar op rij naar Ter Eeste geweest voor een nieuwjaarsreceptie van het werk .Ik moet zeggen dat het daar echt wel in orde is hoor . Je kan dit natuurlijk niet vergelijken mer een huwelijksfeest ... maar ik denk wel dat je met Ter Eeste een mooie feest Locatie zou hebben . Het is er ook heel mooi en netjes binnen , de bediening is er op en top en het is er zeer ruim .Over Carlton in Marke kan ik me niet uitspreken ben er nog nooit geweest .Succes ermee .
Hey wij hebben gekozen voor de Carlton in Marke omdat het voor ons een iets romantischer gevoel geeft. Maar beide zalen worden door dezelfde eigenaar uitgebaat. Qua kwaliteit ligt het dus heel dicht bij elkaar. Groetjes
Hallo Anne-Laure,wij zijn in juni getrouwd en hebben in domein Carlton een superfeest gehad! Verzorgd tot in de puntjes en van veel mensen heel goede commentaren gekregen. We hadden ook een heel goed contact met Wouter die ervoor zorgde dat we met een gerust gemoed naar het feest konden toeleven. Hadden ook het geluk om de recepties in de tuin te kunnen laten doorgaan en dat vonden wij echt een pluspunt! Veel plezier nog met het maken van jullie keuze en de voorbereidingen!Groetjes,Marlies
Wij zijn enkele weken geleden getrouwd, het feest was in Ter Eeste. Wij zijn over het algemeen zeer tevreden. Hééél veel positieve reacties gehad op de zaal en ookal zeg ik het zelf, het eten was echt wel zeer lekker (ook héél veel positieve reacties hierop gehad).Bediening aan tafel was zeer goed. Tijdens receptie was het iets minder vond ik persoonelijk.Groeten
Hoi! Ik ben eens benieuwd voor welke zaal jullie gekozen hebben. Wij zijn ook aan het uitkijken om in 2011 te trouwen in Domein Carlton. Weet iemand vanaf wanneer de huidige eigenaars daar werken? Heb gehoord dat er daar even een slechte periode geweest is, maar weet niet echt wanneer. Wij zijn gaan kijken en vinden het alleszins prachtig! Groetjes
Hallo, Wij hebben uiteindelijk voor Ter Eeste gekozen. We hebben er een prachtig feest gehad. Het kon echt niet beter. Locatie, eten, bediening,... was super ! Het eten in Ter Eeste en in Carlton is hetzelfde. De uitbaters zijn eigenlijk een koppel. De man is verantwoordelijk voor Carlton en de vrouw voor Ter Eeste. Ik weet niet hoelang Wouter al Carlton uitbaat, maar zijn vrouw heeft al 7 jaar Ter Eeste. Voor ons was het puur een keuze tussen de verschillende locaties want ik ben echt wel overtuigd dat het eten, service,... bij allebei even goed is. Veel succes bij jullie zoektocht en veel geluk verder.