Terug naar overzicht
Ik ben 2 maanden geleden daar ook mijn kleed gaan kopen. Was er ook zeer tevreden van!Welke is het bij jou geworden?05/06/2010
Zo ging het ook ongeveer bij mij!Een dikke proficiat, het is idd al een klein feest op zich ;-)Groetjes, Laura11/07/2009
Het is er eentje van Pronovias geworden ;-)
Hallo,Heb ook alleen maar goede ervaringen met Le Chapeau (Bree). Wilde ook een Pronovias :-) Voor welk model van Pronovias ben jij gegaan? Ik had Hamlet (collectie 2009), heb er heel veel positieve reacties over gekregen!Groetjes,Katrien137 dagen getrouwd!
Hoi, Ik ben ook bij hen geweest en heb er ook mijn kleedje gekocht. Was meteen verkocht en het is ook eentje van Pronovias. Nu nog lang wachten voor ik het nog eens kan aanzien. Nog tot juli.
heyik was er niet zo tevreden van. ik had verkoopster Joke en zij was op het einde echt opdringerig. ik had iets gevonden van Rembo Styling maar wist dat ik de dag nadien nog naar een modeshow ging en week erop nog bij Cermo ging passen. dus ik wilde nog even de kat uit de boom kijken. ze zei dat het kleed weg kon zijn, doordat er ook bruidjes zijn die geen 4 maanden (besteltijd) kunnen wachten en die dan een kleed uit de winkel kopen. als ik zou terugkomen vb 2 weken later en dat kleed was er niet meer, dan kon ik het niet meer passen voor mijn maat en was het onmogelijk nog te bestellen. ofwel bestelde ik het meteen en gaf ik 250 euro voorschot ofwel nam ik een aankoop optie van 50 euro en werk het kleed uit de winkel opzij gehouden voor mij. dus dat heb ik dan gedaan! uiteindelijk heb ik mn kleed een week later (hetzelfde als bij chapeau) bij Cermo besteld omdat ze véél vriendelijker waren en veel meer hun tijd namen. ik belde naar chapeau om mijn 2e afspraak te annuleren en 50 euro wordt nu opgezet in een bon waarmee ik enkel nog kleren kan kopen, geen accessoires of schoenen! probleem is dat mijn moeder er voor haar zeker niet meer terug wilt! ik denk dat het dus echt van verkoopster tot verkoopster afhangt. mijn ervaring was daar niet zo positief!groetjes,Lizi
Ik had ook Joke als verkoopster en zoals ik al zei was ik zeer tevreden van haar!
Ik zou het al heel vriendelijk vinden als ze een optie aanbieden eigenlijk! Dat je er enkel kleren van kan kopen is dan wel weer iets minder. Het hangt precies echt af van verkoopster tot verkoopster. Laura