Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Le Chapeau TOP!!!

2-11-2009 17:25:01
Vandaag mijn droomkleed in Le Chapeau (Antwerpen) gevonden !!!!! Topbediening!

- Zeer vriendelijk onthaal met een drankje.
- Eerst rustig in boeken gekeken om de stijl aan te tonen die ik graag wou.
- Aparte ruimte voorzien voor mij, mn mama en zussen.
- Verkoopster (Medina) nam alle tijd om de kleedjes te laten zien en te laten passen! Zoveel ik wou!
- Gaan zeer perfectionistisch te werk: Naaister werd erbij geroepen voor extra advies ivm maten (zat tussen 34 en 36).
- Geen gepush voor extra aankopen (schoenen, lingerie, ...).
- Met het kleed aan zijn we ook in het daglicht gaan staan om een juiste indruk te krijgen van de kleur.
- Ze hielp me zeer goed bij het passen van de kleedjes en had veel geduld, veel enthousiasme.
- Meerdere malen gepast, verkoopster geeft haar eerlijke mening.
- Champagne werd geopend wanneer ik besloten had wat DÉ jurk zal worden! We kregen nog rustig de tijd om een beetje te praten, glaasje te drinken, ... maw om het al een beetje te vieren! ;-)

Kortom, ik ben suuuuuuuper tevreden voor Le Chapeau!!! En ik ben ontzettend blij met mijn trouwjurk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sophie
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 601

Channa
5-6-2010
 Meld misbruik2-11-2009 19:05:09

Ik ben 2 maanden geleden daar ook mijn kleed gaan kopen. Was er ook zeer tevreden van!

Welke is het bij jou geworden?

05/06/2010

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik2-11-2009 21:59:09

Zo ging het ook ongeveer bij mij!
Een dikke proficiat, het is idd al een klein feest op zich ;-)

Groetjes, Laura
11/07/2009

Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik3-11-2009 7:58:44

Het is er eentje van Pronovias geworden ;-)

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik3-11-2009 9:51:10

Hallo,

Heb ook alleen maar goede ervaringen met Le Chapeau (Bree). Wilde ook een Pronovias :-) Voor welk model van Pronovias ben jij gegaan? Ik had Hamlet (collectie 2009), heb er heel veel positieve reacties over gekregen!

Groetjes,
Katrien
137 dagen getrouwd!

Evelyn
24-7-2010
 Meld misbruik3-11-2009 12:24:32

Hoi,

Ik ben ook bij hen geweest en heb er ook mijn kleedje gekocht. Was meteen verkocht en het is ook eentje van Pronovias. Nu nog lang wachten voor ik het nog eens kan aanzien. Nog tot juli.

lizi
21-8-2010
 Meld misbruik3-11-2009 12:59:43

hey
ik was er niet zo tevreden van. ik had verkoopster Joke en zij was op het einde echt opdringerig. ik had iets gevonden van Rembo Styling maar wist dat ik de dag nadien nog naar een modeshow ging en week erop nog bij Cermo ging passen. dus ik wilde nog even de kat uit de boom kijken. ze zei dat het kleed weg kon zijn, doordat er ook bruidjes zijn die geen 4 maanden (besteltijd) kunnen wachten en die dan een kleed uit de winkel kopen. als ik zou terugkomen vb 2 weken later en dat kleed was er niet meer, dan kon ik het niet meer passen voor mijn maat en was het onmogelijk nog te bestellen. ofwel bestelde ik het meteen en gaf ik 250 euro voorschot ofwel nam ik een aankoop optie van 50 euro en werk het kleed uit de winkel opzij gehouden voor mij. dus dat heb ik dan gedaan! uiteindelijk heb ik mn kleed een week later (hetzelfde als bij chapeau) bij Cermo besteld omdat ze véél vriendelijker waren en veel meer hun tijd namen. ik belde naar chapeau om mijn 2e afspraak te annuleren en 50 euro wordt nu opgezet in een bon waarmee ik enkel nog kleren kan kopen, geen accessoires of schoenen! probleem is dat mijn moeder er voor haar zeker niet meer terug wilt!
ik denk dat het dus echt van verkoopster tot verkoopster afhangt. mijn ervaring was daar niet zo positief!
groetjes,
Lizi

Channa
5-6-2010
 Meld misbruik3-11-2009 13:30:55

Ik had ook Joke als verkoopster en zoals ik al zei was ik zeer tevreden van haar!

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik3-11-2009 15:48:58

Ik zou het al heel vriendelijk vinden als ze een optie aanbieden eigenlijk! Dat je er enkel kleren van kan kopen is dan wel weer iets minder. Het hangt precies echt af van verkoopster tot verkoopster.

Laura

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...