Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniewagen voor 10p+1kindje

2-11-2009 19:06:58
We zijn op zoek naar iets waar er 10 personen inkunnen. Ik vond die VW busjes de max maar daar kunnen maar 7 personen in jammer genoeg.
Andere (grotere bussen spreken ons minder aan) Iemand een idee? Of gaan wij apart moeten van de suite met een andere wagen? Maar dan zit ik nog aan 8pers. Het zou enkel maar voor de wet zijn, en achteraf naar de feestzaal te rijden.

groetjes
xxxx

natasha
23-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 372

Elke
22-5-2010
 Meld misbruik2-11-2009 20:05:54

Hallo,

ik weet wel een oplossing voor jullie: een limosineVW-busje. Indien interesse stuur een mail, dan geef ik je de info door.
elke.vercaigne@gmail.com

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-11-2009 12:28:49

Wij hadden een huifkar. Supergezellig! Er kunnen zeker 12p. in en de bruidskindjes kunnen nog vooraan op de 'bok'.

Groetjes,

Véro

natasha
23-7-2010
 Meld misbruik3-11-2009 20:44:45

Een huifkar is leuk, maar naar de feestzaal rijden zal dan niet mogelijk zijn, is toch al een half uur met de auto.
Ik had eerst gedacht om een limosine maar daar kunnen maar 8p in. dan zouden we nog voor onszelf iets ander moeten zoeken en dan wordt het weer te duur.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...