Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Haaraccessoire Echte Bloem

2-11-2009 20:32:24
Hallo allemaal,

Zijn er onder jullie bruidjes, die echte bloemen in hun haar gebruikten, of dit van plan zijn? Ik zou graag een bloem uit mijn boeket laten terugkomen in mijn haar, maar weet niet of dit wel een aanrader is, of dat ik misschien beter met een kunstbloem werk?

Alvast bedankt!

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 615

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik3-11-2009 9:38:00

Ik ben van plan om mijn haar heel simpel op te steken en om het toch wat speciaal te maken, ga ik er normaal een witte cala in laten verwerken.

Priska

Meld misbruik3-11-2009 11:07:58

Het is natuurlijk heel mooi om een
bloem in je haar te hebben, bedenk wel
dat die tegen savonds helemaal verwelkt is.

Je kan eventueel wel een extra bloem voor savonds meedoen.

Dan is dat helemaal geen probleem meer hé.
Je vindt zeker wel iets :)

Groetjes,

Priska

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-11-2009 12:39:55

Ik zag net in de film van Gitte (zie enkele items naar onder op de beginpagina) dat zij ook een calla in haar haar had. Misschien in dat topic eens vragen naar haar ervaring hiermee?

Groetjes,

Véro

Dorien

Meld misbruik3-11-2009 22:09:07

Dorien

Meld misbruik3-11-2009 22:09:40

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik3-11-2009 23:05:02

Bedankt allemaal, voor julle reacties! Ik ga het zeker eens verder navragen, of dit doenbaar is of niet!

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik11-11-2009 12:51:47

Hey!

Sorry voor deze late reactie :) ik weet niet of het nog zin heeft om hierop te antwoorden maar doe het toch.

Ik ben 3 oktober getrouwd en heb een echte bloem in mijn haar laten monteren. een bloem die in mijn boeket terugkwam.
Die bloem is uiteindelijk nog 2,5 dagen mooi gebleven dus van dat verwelken, dat is niet waar. Je moet vragen aan je bloemist om er wel iets speciaals rond te doen... Ik heb er jammer genoeg geen foto van, maar er was dus zo'n blaadje bij en hele fijne witte bloemetjes die het geheel vol maakte. Hier kan je foto terugvinden:
michael-katrien.onzebruiloftsite.nl De laatste twee foto's daar zie je de bloem in de ochtend en de bloem tegen middernacht...

Ik vind zo'n bloem in het haar echt supermooi!

Succes met je keuze!
Groetjes, Katrien
39 getrouwd se :) wat gaat de tijd snel!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...