Terug naar overzicht
Ik ben van plan om mijn haar heel simpel op te steken en om het toch wat speciaal te maken, ga ik er normaal een witte cala in laten verwerken.
Het is natuurlijk heel mooi om een bloem in je haar te hebben, bedenk weldat die tegen savonds helemaal verwelkt is.Je kan eventueel wel een extra bloem voor savonds meedoen.Dan is dat helemaal geen probleem meer hé.Je vindt zeker wel iets :)Groetjes,Priska
Ik zag net in de film van Gitte (zie enkele items naar onder op de beginpagina) dat zij ook een calla in haar haar had. Misschien in dat topic eens vragen naar haar ervaring hiermee?Groetjes,Véro
Bedankt allemaal, voor julle reacties! Ik ga het zeker eens verder navragen, of dit doenbaar is of niet!
Hey!Sorry voor deze late reactie :) ik weet niet of het nog zin heeft om hierop te antwoorden maar doe het toch.Ik ben 3 oktober getrouwd en heb een echte bloem in mijn haar laten monteren. een bloem die in mijn boeket terugkwam.Die bloem is uiteindelijk nog 2,5 dagen mooi gebleven dus van dat verwelken, dat is niet waar. Je moet vragen aan je bloemist om er wel iets speciaals rond te doen... Ik heb er jammer genoeg geen foto van, maar er was dus zo'n blaadje bij en hele fijne witte bloemetjes die het geheel vol maakte. Hier kan je foto terugvinden: michael-katrien.onzebruiloftsite.nl De laatste twee foto's daar zie je de bloem in de ochtend en de bloem tegen middernacht...Ik vind zo'n bloem in het haar echt supermooi!Succes met je keuze!Groetjes, Katrien39 getrouwd se :) wat gaat de tijd snel!