Terug naar overzicht
Proficiat en veel plezier met het plannen!!!
Proficiat!!Wij trouwen 29 mei en ik heb 2 weken geleden mijn kleedje gaan kiezen. das toch echt wel het leukste van allemaal he om te doen vind ik.groetjes
Hallo,Wij trouwen eind april (enkel voor de wet) en volgende zaken liggen al vast:GemeentehuisZaalDJFotograafWat we nog moeten doen is:TrouwringenKledij etcBruidsboeketKapsterMake-up...Geniet van het plannen!Tip: Volgens mij zijn DJ en fotograaf wel belangrijk om op tijd vast te leggen.
Wij trouwen 22 mei 2010! Een dagje na jullie! Wij hebben het volgende al geregeld:- Feestzaal- Ceremoniemeester- Koets + suitewagens- DJ- Fotograaf- Moreel consulente (contact opgenomen, maar nog niets terug gehoord...)- Make-up- Trouwjurk- Getuigen- Gemeentehuis- Livezang- Keuze van de uitnodigingenDat is t zo'n beetje, dus al wel wat denk ik!Groetjes!
Aja, en trouwringen hebben we ook al! ;-)
hey véronique, Wij trouwen ook op 21 mei 2010 :):) We zijn al verloofd van in januari, we hebben dus ook al redelijk veel gepland. Wat wij hebben: - feestzaal- ceremoniemeester- onze bruidswagen en suitewagens- DJ- fotograaf- afspraak gehad met priester en vastleggen kerk- misboekje is af- datum huwelijksbezinning- datum en uur ligt vast bij gemeente- visagiste en kapper aan huis- live muziek voor in de kerk- de uitnodigingen zijn ongeveer gekozen- getuigen gevraagd- trouwkleed besteldWat we dit jaar nog willen vastleggen: trouwringen gaan kiezen, huwelijksreis boeken, gastenlijst opstellen, werkgever op hoogte stellen, kostuum ventje, lezers vragen, afspraak maken met de zaal voor menu vast te leggen in januariHet is niet kort hoor, als je een beetje gestructureerd te werk gaat, heb je nog tijd genoeg!!Leuk om bruidjes te horen die ook 21/22 mei trouwen!! :)Succes!!x kim
Hallo,Eerst en vooral proficiat met jullie huwelijk!!Hetgeen wij tot nu toe geregeld hebben:-feestzaal-kerk-stadhuis-dj-fotografe-live muziek in de kerk-ceremoniemeester-getuigen-bruidskindjes-mijn kleedWaar we nu mee bezig zijn:-uitnodigingen-save the date-bedankjes-ringen-kapsterIk denk dat dit het zo ongeveer is.Veel succes en plezier bij de voorbereidingen!!Groetjes,Bren.
Hoi!Ik trouw ook op 21 mei en we zijn ook nog maar een paar weken verloofd. Ik heb al:zaaletendesserttrouwkleed is besteld bij de naaisterdjben bezig met:uitnodigingtafelversieringboekje alternative ceremoniebedankjeshaar en make-upmoeten nog:kledij van mijn ventjecadeautje getuigen en oudersrestaurant boeken 's middagsreis boekengemeentehuis( gaat hier pas 6 maand op voorhand)ringenCharitt21/05/2010
Hallo,Wij trouwen op 1 mei, 3 weekjes vroeger dus !Bij mons ligt volgende al vast :- gemeentehuis- zaal met catering- mijn kleed + juwelen + schoenen- bedankjes- tafelverdeling- voorlopige gastenlijst- make-up en kapper aan huis- pastoor voor gelofteceremonie- act voor avondfeest- danslessen- DJ- fotograafBen nu volop bezig met :- trouwringen- uitnodigingen- bloemenAls je alles goed structureerd en duidelijk een planning opzet, dan loopt het zoals een trein !SuccesTINA
Hey,Wij trouwen ook op 21/05, we zijn al anderhalf jaar verloofd maar nu gaat het er dan eindelijk van komen!Wij hebben het gemeentehuis, zaal en traiteur vastliggen.Ook het vervoer en de fotograaf zijn geregeld.Mijn kleed laat ik maken door een ontwerper, maar dat is nog lang niet af.De ringen laten we ook maken maar daar zijn we dus ook mee bezig.Ik moet wel dringend op zoek naar een dj, ik vrees dat we daar al redelijk laat mee zijn.Waar trouwen jullie?Wij in St-Niklaas.Groetjes
@ Annelies. Wij trouwen in heist op den berg.Dj hebk ook nog niet, maar al wel veel gemaild en blijkbaar zijn er nog heel veel vrij ze. Dus dat ga je wel vinden. Ja, eens de zaal vastligt, gaat het wel vooruit. De gemeente en kerk liggen ook vast. Mijn kleed ben ik bijna zo goed als zeker van.uitnodigingen hebk al een idee van en iemand die ze wil ontwerpen. Fotograaf ligt bijna zeker vast ( een vriend). Getuigen weten we al wie we willen vragen. Het komt dus wel goed. Eens je bezig bent, gaat het vooruit.Veel succes iedereen!!