TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lesley
12-6-2010
|
3-11-2009 8:50:54
hey rebekka,
dat is natuurlijk een lelijke streek die ze uithalen. eigenlijk ook een beetje zielig en in hun eigen nadeel toch ook. iedereen gaat hen hiervoor raar bekijken en jullie huwelijken gaan ook steeds vergeleken worden met elkaar. het zal misschien zelfs een nadeel worden voor de kadootjes die je gaat krijgen, sommige mensen gaan mss iets minder geven omdat de huwelijken zo snel op elkaar volgen. maar indien zij hun datum echt niet willen aanpassen zou ik je aanraden om je proberen er niet zo veel van aan te trekken. ga gewoon door met je voorbereidingen en vooral geniet van alles. vergeet die mensen en hun motivatie!
lesley
|
|
heidi
|
3-11-2009 8:51:35
ook wij hebben dit meegemaakt, en dan zijn ze nog wel de dag voor ons getrouwd, zij 15 Mei wij de 16de Mei, maar we trokken er ons niet teveel meer van aan toen, zij deden een klein feest gewoon in een rokerig cafe(elk zijn ding natuurlijk) en wij pakten het grootser aan. Het enige nadeel was dat ze ook hun openingslied nog eens lieten verkondigen en dansten, dat was wat minder. maar dan nog, niets heeft mijn dag kunnen kapot maken.
|
|
Katrien
19-6-2009
|
3-11-2009 9:48:39
Hallo,
Ik kan me voorstellen dat dat idd niet zo fijn is, maar zou toch proberen je er niets van aan te trekken en te genieten van de voorbereidingen. Het belangrijkste uiteindelijk is dat jullie elkaar jullie ja-woord willen geven en dit zal zonder twijfel een mooie dag worden! Alles is zo snel voorbij dus geniet ervan!
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Groetjes, Katrien 137 dagen getrouwd!
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
3-11-2009 10:07:13
Amai hier zou ik ook ni mee kunnen lachen, zeker ni als het bewust gedaan is! Maak U maar eens goed kwaad op die neef en vriendin! Als ze dan nog ni bijdraaien, kan je helaas niet meer doen dan het proberen van u af te zetten en er het beste van te maken.
|
|
Priska
|
3-11-2009 10:57:14
Hey!
Geloof me, ik zou ook flippen :s Maar bedenk dat iedereen die ervan weet het een lage streek vindt van hen(zowel koppel als ouders)!
Je kent die familie, het zal geen verschil maken of je je nu kwaad maakt of niet. Ik denk dat ze er nog ziekelijk van zouden genieten :s
Ik snap ook niet hoe iemand zo gemeen kan zijn!
Toeval is het inderdaad zeker niet! Als zelfs wij als vrienden met elkaars datums rekening hebben gehouden, des te meer dat familie dat moet doen :s
Maar als het een troost is: de gasten gaan veel liever naar jouw trouw komen dan naar die van hen!
De meeste mensen die naar beide trouws gevraagd zijn zullen zich ambetant voelen om naar het feest op de 10de april te gaan!
Ik weet dat ik het ambetant ga vinden! :s
En die reactie is inderdaad onbeschoft :s Had ik nooit verwacht van hem! Zijn ouders zetten hem misschien onder heel veel druk maar dat is geen excuus om zo'n lage streek uit te halen!
De 17de is het Sebbe's en jouw dag! Niemand kan dat overschaduwen. Het zal een zalige dag voor je zijn!
Weet dat we je steunen!
Veel sterkte,
Priska
|
|
Rebekka
20-3-2010
|
3-11-2009 11:13:14
Bedankt voor alle reacties :) ook jij Priska, Want het doet veel dat er mensen zijn die me steunen en dat ik weet dat ik niet de enige ben dat er zo over denkt. Ik heb hier juist een telefoontje naar de vriendin en die reageerde redelijk positief (datum feestzaal staat nog in optie). Dus we zullen zien wat er aan gedaan kan worden! Als het dan toch zo is en ze trouwen een week voor ons, zal ik het wellicht wel binnen enkele weken beter kunnen relativeren! Allesinds bedankt voor jullie steun!
|
|
deborah
28-5-2011
|
3-11-2009 12:45:42
hoi collegaaatje :)
dit is idd geen leuke situatie, en ik hoop dat t nog kan veranderen maar als t zo ni is, laat je goed humeur er niet door verknallen en maak er een klepper van een feest van ( zoals er al gezegt wordt gaan de 2 huwelijken vergeleken worden, maar als jouw feest het beste wordt gevonden, is het andere wel al gauw vergeten en t jouwe niet :) )
je collegaatje van p&v :)
28/05/2011
|
|
Wendy
12-6-2010
|
3-11-2009 13:02:06
Ik hoop ook dat ze het nog zullen aanpassen. Misschien heeft het wel geholpen dat je eens rustig naar dat meisje hebt gebeld. Zij zal toch ook wel een 'ander' huwelijk willen dan hetgeen ze nu zouden plannen?
Hier was het zo dat een bevriend koppel al 2 jaar op voorhand besloten had om in het najaar van 2010 te trouwen. Dus toen wij ons dit jaar verloofde, hebben wij gekozen voor juni 2010. Trouwen na hen was niet mogelijk (ik heb geen verlof in het najaar), maar dan nog een jaar wachten tot 2011 wilden we ook niet. Toch hebben we gekozen voor een datum die op een respectabele afstand van de hunne ligt, vind ik. Ik zou NOOIT gekozen hebben voor een weekje voor hen!
Wendy
|
|
Evi
17-4-2010
|
3-11-2009 14:23:08
Lijkt me inderdaad nog al vervelend. Het grote nadeel is de vergelijking. En als je 2 trouwfeesten vlak na elkaar hebt, heb je het ook wel zo een beetje gehad denk ik.
Hopelijk veranderen ze hun datum nog.
Ps: Ik trouw ook 17 april 2010 :)
|
|
Carolina
1-8-2009
|
5-11-2009 0:29:19
Zie het positief in. Beter dat ze voor jullie trouwen dan er net na. Dan kunnen jullie het 'beter' doen. De laatste wordt het best onthouden! Bouw er enkele verrassingen in. bv. een powerpoint presentatie, een leuk bedankje, een videogastenboek, ... Zulke dingen onthouden de mensen.
groetjes, Carolina
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|