Terug naar overzicht
Ik weet niet vanwaar je bent, maar wij kopen al onze lingerie bij lingerie in a box. Zij kopen vorige collecties op, en verkopen die dan in hun winkel voor belachelijk lage prijzen.Zij hebben een winkel in Kapellen, in Ekeren en in Schoten. Als je meer info wil moet je't maar laten weten, dan stuur ik adressen en openingsuren door!
Ik heb deze vraag al een aantal keer zien passeren.Waarom kopen jullie dat niet gewoon in de winkel waar je ook je trouwjurk gekocht hebt?Is hier een bepaalde reden voor?
Ik heb de mijne gekocht bij Hunkemoller. Normaal koop ik altijd Chantelle of Marie Jo maar aangezien ik die BH achteraf niet meer ging aandoen (huidskleur met doorzichtige bandjes) vond ik het niet de moeite veel geld eraan uit te geven. Hang ervan af wat je nodig hebt.
@Kristien: je mag mij de adressen van lingerie in de box doorgeven!groetjes,Lizi
Kan je mij ook de adressen en openingsuren van die winkel doorsturen? deborah.debbaudt@telenet.beNathalie, de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht, verkoopt geen bruidslingerie, dus dan ben je wel een beetje verplicht om ergens anders te gaan zoeken, jammer genoeg...GroetjesDeborah
Ik heb in de INNO een strapless push up van Chantelle gekocht!
Lingerie in a box:Ekeren, Veltwijcklaan 85: zondag 11-17u&maandag 17-20uKapellen, Oblatenlaan 1-3: woensdag 11-18u30Schoten, Villerslei 33: donderdag 18-20u&vrijdag 11-18u30