Terug naar overzicht
Ik heb maat 40 tot 41 dus ik snap je compleet!Waarom neem je niet een paar van die 'ballerina's'!Helemaal plat en meestal heb je dan ook geenlast van die pijnlijke bleinen ook al ga ikzo van die gelkussens voor de zekerheid gebruiken.Plus je moet dan ook niet bang zijn om te vallen, want het is al een uitdaging op zichom met het kleed te bewegen laat staan met nog eens een hak erbij!Succes met de zoektocht!Priska
Ik heb vorige week mijn trouwschoenen gekocht bij Van Loock in Zandhoven. Die van mij zijn met hakje van +- 5cm maar ze hadden die ook met maar heel klein hakje.Daar zijn ze natuurlijk wel wat duurder maar wel kwaliteit. Ze hadden trouwens ook helemaal platte schoenen maar die heb ik zelf niet gezien aangezien ik hakje had gevraagd.
Hallo,Ik heb mijn schoenen via internet gekocht: www.perfectdress.nl Zeer goede kwaliteit en niet duur, schoenen + verzendingkosten naar België in totaal 73 euro.Groetjes Lindsay
Hey Ellen,Ik heb vorige week vrijdag mijn schoenen gekocht bij Tsjari in Breda, zijn helemaal niet zo duur, en je hebt wel wat keuze in hoogtes van hakken zelfs ballerina's hebben ze er.Groetjes,
Bedankt allemaal voor de tips!!Elena, mag ik eens vragen waar Tsjari in Breda ligt, of je er een adres van hebt? Of is het gewoon in de winkelstraat van breda? En is het echt een schoenenwinkel of bruidswinkel?groetjes ellen!