Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht: trouwschoenen maat 40 met lage hak

3-11-2009 10:16:33
Hey bruidjes,
Ik trouw volgend jaar in juni en heb mijn kleed al gekocht (besteld), maar ben nu nog op zoek naar schoenen. Ik zou ze liefst tweedehands kopen, omdat mijn kleed al veel duurder uitviel dan gepland!! Ik heb maat 40 en ben nogal groot, dus zou graag schoenen met een zo laag mogelijke hak hebben! Ik hoop echt dat iemand me kan helpen!!
groetjes ellen!

Ellen
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 870

Priska

Meld misbruik3-11-2009 11:02:29

Ik heb maat 40 tot 41 dus ik snap je compleet!
Waarom neem je niet een paar van die 'ballerina's'!

Helemaal plat en meestal heb je dan ook geen
last van die pijnlijke bleinen ook al ga ik
zo van die gelkussens voor de zekerheid gebruiken.

Plus je moet dan ook niet bang zijn om te vallen, want het is al een uitdaging op zich
om met het kleed te bewegen laat staan met nog eens een hak erbij!

Succes met de zoektocht!
Priska

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik3-11-2009 11:32:29

Ik heb vorige week mijn trouwschoenen gekocht bij Van Loock in Zandhoven. Die van mij zijn met hakje van +- 5cm maar ze hadden die ook met maar heel klein hakje.
Daar zijn ze natuurlijk wel wat duurder maar wel kwaliteit.
Ze hadden trouwens ook helemaal platte schoenen maar die heb ik zelf niet gezien aangezien ik hakje had gevraagd.

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik4-11-2009 21:08:54

Hallo,

Ik heb mijn schoenen via internet gekocht: www.perfectdress.nl

Zeer goede kwaliteit en niet duur, schoenen + verzendingkosten naar België in totaal 73 euro.

Groetjes Lindsay

Elena
19-6-2010
 Meld misbruik5-11-2009 12:51:19

Hey Ellen,

Ik heb vorige week vrijdag mijn schoenen gekocht bij Tsjari in Breda, zijn helemaal niet zo duur, en je hebt wel wat keuze in hoogtes van hakken zelfs ballerina's hebben ze er.

Groetjes,

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik5-11-2009 13:25:10

Bedankt allemaal voor de tips!!
Elena, mag ik eens vragen waar Tsjari in Breda ligt, of je er een adres van hebt? Of is het gewoon in de winkelstraat van breda? En is het echt een schoenenwinkel of bruidswinkel?
groetjes ellen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...