Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniemeester

3-11-2009 12:18:05
Wij trouwen enkel voor de kerk. Ik zou graag mijn beste vriendin vragen om ceremoniemeester te zijn. Wat kunnen we de ceremoniemeester zoal laten doen? bv in de zaal mensen naar hun plaats wijzen.

daisy

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 351

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-11-2009 12:20:55

Ik denk dat je bedoelt dat je enkel voor de wet trouwt... Dan heb je eigenlijk geen ceremoniemeester nodig. In het stadhuis neemt de bode alles in handen, zegt waar je moet zitten, hoe je moet staan, wie naar voor moet komen,... In de feestzaal neemt de zaaleigenaar dit voor zich.
Laat je vriendin gewoon ontspannen genieten van het feest!

Groetjes,

Véro

silke
27-2-2010
 Meld misbruik3-11-2009 12:25:32

enkel voor de kerk nog trouwen kan ook hoor, zoals wij :) wij zijn vorig jaar al voor de wet getrouwd en nu trouwen we dus enkel nog voor de kerk

joke
1-8-2009
 Meld misbruik4-11-2009 13:23:56

hey!

bij ons was de ceremoniemeester een zeer goede vriend van mijn man. zijn belangrijktste taak : op het uur letten (nl wanneer doorgaan naar kerk, naar feestzaal, enz enz)
mogelijke taken tijdens kerkviering :
-zorgen dat mensen naar binnen gaan als je eraan komt of na een korte babbel
- zorgen dat de mensen vanvoor gaan zitten in de kerk (veel mooier op foto's)
- muziek op cd : ev liedjes aanzetten op juiste moment
- bloemen v/d kerk en cadeautjes van kinderen nadien meenemen (moet je daar niet op letten)
- jouw cadeautjes voor de kinderen die jouw een cadeautje geven aanbrengen

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...