Terug naar overzicht
Hey Sofie,wij voorzien een 60 tal misboekjes en een 30 tal snoepjes voor de kindjes. Ik ben gewoon alle mensen afgegaan die mogelijk naar de mis zouden komen en heb die opgeteld. Idem voor de kindjes.Enkel over de snoepjes twijfel ik nog een beetje ... ik zou het zo erg vinden mocht er een kindje geen cadeautje hebben ....groetjeskathleen03.12.05
Wij voorzien een 100 à 150 boekjes, en voor de kindjes ook een 30-tal snoepzakjes...
Hallo SofieIk heb ook altijd gehoord min. 100 misboekjes ! Er komen nl. altijd mensen van wie je het niet verwacht ...Van de snoepjes heb ik geen idee ! Mss idd best eens de kindjes tellen waarvan je denkt dat ze zullen komen !GroetjesLien
Amaaj khoor hier veel misboekjes!Het is natuurlijk ook afhankelijk grote familie of niet.Wij hebben aantal misboekjes genomen voor enkel de familie en diegene van vrienden die we zeker waren die gingen komen. Voor al de rest die niets liet weten niet. Ik had er een 45-tal gemaakt, veel geld wilde ik daar niet aan geven want vele gooien het toch weg of lieten het liggen.
Ik ga er toch ook een 100-tal laten drukken. Wij hebben nochtans ook een kleine familie, en niet zo heel veel vrienden. Maar wel veel collega's. En veel kennissen. Je weet inderdaad nooit wie er allemaal komt. We verwachten ook wel veel mensen uit de buurt. En te weinig zou toch ook zonde zijn...
Wij hebben een 50-tal misboekjes en een 15-tal cadeautjes voor kindjes gemaakt. Daarmee kom je normaal wel toe. Tenzij je al op voorhand weet dat er veel mensen en kindjes komen. Probeer eens op te schrijven hoeveel kindjes er zullen komen naar je gedacht en dan neem je er nog een paar bij voor de zekerheid. Veel geluk he meisje