Terug naar overzicht
Heb ik niet gedaan wegens teveel negatieve reacties! Heb de kapster desondanks wel geprobeerd en ze waren onvriendelijk en het kapsel was na een uur al helemaal uit model:s Groetjes, Laura
Hey Debby,Ik had gebruik gemaakt van de gratis proefmake-up.Weet wel niet meer wie het was (meende die van Meeuwen).Ik moest naar Le Chapeau komen en daar dan in een pashoekje werd ik geschminkt!! Oké, het was een proefmake-up dus daar in dat hokje zitten was totaal niet erg...Maar ik vond het niet mooi en toen ik thuis kwam zei mijn 'man' (reeds 25 dagen getrouw) dat hij het niet mooi vond...Dus tja... voor mij niet possitief...Maar je kan het eens proberen he, daar ben je niets verloren mee...Gr.Tess
amai in een pashokje! wat een service! Mijn visagiste/haarstyliste is bij mij thuis gekomen en supervriendelijk! De proefmake-up was bij mij ook gratis. Ik heb haar dan ook genomen omdat ik super tevreden was. make_up_artista@hotmail.com Groetjes
Ik heb er ook alleen maar slechte dingen over gehoord dus mijn bon zal ook netjes in de kast blijven liggen.05/06/2010
Beste,Ik ben een professionele visagiste en ik kom ook aan huis. Ik werk enkel met professionele producten als MAC en Esté Lauder...Voor meer info kan u mij bereiken op het nummer 0487.310.573 of mailen latana@live.beBinnenkort kan u mij ook vinden via mijn website www.latana.be Met vriendelijke groeten,
Hetik werk samen met Caroline rigo als je interesse hebt kan ik je wel foto's doorsturen!Groetjes