Terug naar overzicht
Wat ik ervan weet is het eerder aan de dure kant.Maar het kan evengoed zijn dat je een kleedjevindt dat van prijs goed te doen is bij benjamin roberts.Ze zijn allesinds geweldig mooi!M'n schoonzus had er eentje van hem aanen ze was subliem mooi!De mooiste bruid die ik ooit al heb gezien,en ik heb er toch al een hele hoop gezien!
ik heb daar enkele kleedjs van gepast en de prijzen lagen rond de 1500 euro. Voor mij is dat aan de dure kant maar ik kan andermans budget natuurlijk niet maken. Persoonlijk vind ik ze dan weer niet zo spectaculair duur als je naar de afwerking kijkt (meestal bezet met veel bling bling) en vergelijkt met andere merken die veel "simpeler" ogen en waar je hetzelfde voor neertelt.
Dank u Priska :) De uwe is ook Suuperfantastisch!!!! De mijn ewas idd van Benjamin Roberts en deze kwam op 1900 euro ongeveer. Het was het model met de roze bloemetjes en de lange sleep, weet de naam niet.
Ik heb er ook enkele gepast. Het goedkoopste was 1200euro en duurste 1500.Hetgene ik het mooiste vond kostte 1340€ (model nr 958).Groetjes,Evie
Hey,Die met de roze bloemetjes heb ik ook aangehad, was heel mooi. Maar ben gevallen voor de 966 en deze heeft mij 1295 euro gekost maar heb gehoord dat hij in de meeste winkels 1500kost. Heb er ook van BR aangehad die 1200 waren maar dat waren wel de meer simpele kleedjes!
Bedankt allemaal voor de info!Dat komt blijkbaar overeen met mijn verwachtingen. Heel goed nieuws dus :)
Hallo,Ik ben getrouwd in een kleedje van Benjamin Roberts en ik heb 1250 euro betaald. Enkel voor mijn kleed, de sjaal en schoenen niet bij. Je hebt er natuurlijk ook duurdere in. Het mijne was met tule en geborduurd bloemetjes. Ik stond er alvast beeldig mee en heb er veel complimentjes over gehad.Veel succes met de zoektocht.Groeten, Annelies.