Terug naar overzicht
HeyWij hadden sopraan Manuela Van Geenhoven.Zij is wordt begeleid door piano. Zowel mijn zus als ik hebben haar gekozen en het was telkens ontzettend prachtig!http://www.sopraanmanuela.be/ Groetjes, Laura
Ik heb het koreanderkoor van Oosteeklo....grtz Ellen
hallo,wij zijn deze zomer getrouwd en hebben amantes genomen dit is een groepje met 2 zangeressen , een gitarist en piano ze waren schitterendiedereen sprak erover zelfs onze fotograaf die heel bekend is hier op de site"jef celen" zei ons da hij al heel veel trouwers gedaan heeft en dat ze er echt uitschitteren dus ik denk wel dat da al iets wilt zeggen. Ze hebben een site met hun playlist maar je mag ook liedjes vragen die je zelf wilt,groetjes
Hallo Annelies,Wij hadden Isabelle Dewulf en waren zeer content van haar. Haar emailadres is isabelle.dewulf@tiscali.be groetjesSophie
Wij hadden ook amantes, geweldig zijn ze!
Wij hadden David & Koen en ik heb niets dan lof over hen! Het was echt buitengewoon prachtig. Laatst hoorde ik hen terug op het huwelijk van een vriendin en ik herbeleefde terug mijn eigen huwelijk. Echt super! Je kan hen vinden via www.davidenkoen.net . Als ik me niet vergis zijn ze zelfs uit de buurt! Veel succes!
de groep duas is buitengewoon goed!
Hallo Annelies,wij zijn zelf in juni getrouwd in de st-Annakerk in Gent en kozen voor eaze (www.eaze.be )en ze zorgden echt voor ontroering...Groetjes
Wij hadden ook Duas. Superkerels!www.duas.be Groetjes Evy462dagen getrouwd