Terug naar overzicht
ik bedoel op achterzijde van naamkaartje dat je krijgt bij het binnen komen vd zaal.
Je kan je gasten bij het binnenkomen van de zaal een puzzelstukje overhandigen en op elke tafel een foto van jullie beiden leggen. De gasten moeten dan zoeken uit welke foto hun stukje komt. Dat is dan meteen hun tafel. Als alle stukjes samenkomen, is de foto weer volledig.Groetjes,Véro
@ veronique: idd leuk idee, maar hoe krijg je die stukjes terug? ik denk dat de mensen die dan houden. is het niet raar om die puzzel stukjes dan terug te vragen?alvast merci voor het idee!
Het is toch niet de bedoeling dat ze die tafelkaartjes teruggeven???Op ons trouwfeest zijn er zelfs mensen geweest die de grote foto voor de tafelindeling hebben meegenomen.Wat kost nu tegenwoordig nog een foto? 9 cent of zo? En die verknip je dan in 10 (als er 10 mensen aan die tafel zitten).Groetjes,Véro
hihi had mis begrepen. idd leuk idee. nu nog een soort puzzel vinden om die te bekleven, want gewoon foto versnijden lijkt me niet echt gemakkelijk. gr