Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereiding trouw

4-11-2009 13:32:21
hoi bruidjes...
ik ben op zoek naar een mooie en leuke tafel versiering! bv bij een vorige trouw, stond op achterzijde een tekstje en die tekst moets je zoeken op de tafel, zo wist je aan welke tafel je zat! ik kan dit niet nadoen, dus wil ik iets anders. iemand ideeen?????

natacha
11-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 406

natacha
11-6-2010
 Meld misbruik4-11-2009 13:34:03

ik bedoel op achterzijde van naamkaartje dat je krijgt bij het binnen komen vd zaal.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-11-2009 17:24:48

Je kan je gasten bij het binnenkomen van de zaal een puzzelstukje overhandigen en op elke tafel een foto van jullie beiden leggen. De gasten moeten dan zoeken uit welke foto hun stukje komt. Dat is dan meteen hun tafel. Als alle stukjes samenkomen, is de foto weer volledig.

Groetjes,

Véro

natacha
11-6-2010
 Meld misbruik4-11-2009 19:02:26

@ veronique: idd leuk idee, maar hoe krijg je die stukjes terug? ik denk dat de mensen die dan houden. is het niet raar om die puzzel stukjes dan terug te vragen?
alvast merci voor het idee!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-11-2009 14:10:28

Het is toch niet de bedoeling dat ze die tafelkaartjes teruggeven???
Op ons trouwfeest zijn er zelfs mensen geweest die de grote foto voor de tafelindeling hebben meegenomen.
Wat kost nu tegenwoordig nog een foto? 9 cent of zo? En die verknip je dan in 10 (als er 10 mensen aan die tafel zitten).

Groetjes,

Véro

natacha
11-6-2010
 Meld misbruik5-11-2009 14:44:08

hihi had mis begrepen. idd leuk idee. nu nog een soort puzzel vinden om die te bekleven, want gewoon foto versnijden lijkt me niet echt gemakkelijk. gr

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...