Terug naar overzicht
Ik heb helaas nog niets gehoord over Bart Musschoot. Wij hebben gekozen voor Jo Schutte van Wetteren. Absoluut een aanrader. Hij was ook de fotograaf van mijn neef en hij levert absoluut kwalitatief werk af.Veel succes met de verdere zoektocht.
kijk ook eens op de website van Valérie van laere. Is een top madam!
Hallo Eline, wij hebben Nathalie Meirezonne van Foto Meirezonne als fotograaf. Echt een heel toffe mevrouw en we zijn tot nu toe niets anders dan zeer tevreden! Ze legt alles duidelijk uit en gaat ook echt na wat jullie wensen zijn, nog iets je betaalt je niet blauw wat ook een pluspunt is vind ik. Een echte aanrader !http://www.fotomeirezonne.be/index.html Groetjes Yentl22/05/2010
een absolute topper is Gino Vergauwe uit Eeklowww.fotovergauwe.be gewoon prachtig!
Beste,Ik wou gewoon even laten weten dat ik op dezelfde dag trouw, maar dan in Torhout.Nog veel succes met je zoektocht. Ik had zelf contact met 'huwelijk op dvd', zeer vriendelijke mensen, maar k heb uiteindelijk gekozen voor een fotograaf uit onze buurt. hun website: www.huwelijkopdvd.be . Hun pakketten staan op de website, schappelijk van prijs.GroetjesHeidi