Nu Online
Momenteel zijn er 358 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie viering regio Gent

  4-11-2009 19:17:20
Hoi

Wij trouwen op 10 juli 2010. Wij trouwen niet voor de kerk maar zouden wel graag een viering organiseren samen met de naaste familie. Probleem is dat we op zoek zijn naar een locatie. Hier in België moet men echter altijd rekening houden met het weer. Het liefst zouden we de viering willen laten doorgaan in een mooie tuin maar er moet dus een alternatief zijn voor als het slecht weer is. Iemand suggesties voor een leuke locatie in de buurt van Melle (Gent)?
Ons avondfeest gaat door in feestzaal 'De lozen boer'. Ik heb gevraagd of de viering eventueel daar kan plaatsvinden maar heb nog geen reactie gekregen. Heeft iemand van jullie daar misschien al eens een viering bijgewoond?

Bedankt!

Eline

Eline
10-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 594


Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik4-11-2009 23:00:52

Hallo Eline,
Ons feest & dienst gingen door ik Park Van Beervelde.
Ideaal zou zijn dat je 't natuurlijk in de lozen boer zelf kan doen.
Ik zou gewoon eens bellen als ik van u was.

Voor vragen, mail maar
honnay@hotmail.com

Groetjes

Marieke

P.S. wie gaat u viering verzorgen, rent a priest?



Eline
10-7-2010
 Meld misbruik5-11-2009 9:27:55

Hey

Alvast bedankt voor de reacties. Wie de viering gaat verzorgen, daar zijn wij ook nog niet echt uit. We twijfelen tussen rent a priest en de goede herder. Ervaringen en suggesties zijn dus ook hier welkom.

Groetjes,


Eline



steven

 Meld misbruik8-11-2009 16:59:43

Hallo Eline,

Mijn vriendin en ikzelf huwen in mei 2010 en momenteel zijn we zelf ook volop op zoek naar een locatie voor een 'niet-katholieke' woorddienst in of rond Gent. De enige mogelijkheid die we zelf momenteel nog zien is een zaal te huren in de Sint-Pietersabdij voor wat dan een "levensbeschouwelijke bijeenkomst" heet.

Als je onderstaande link volgt, kom je op de brochure van de dienst receptieve ruimten van de Stad Gent terecht:
http://www.gent.be/docs/Departement%20Cultuur/Dienst%20...

Succes met de zoektocht!
Mvg,

Jessica en Steven


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info