Terug naar overzicht
Hey wij trouwen ook in april, ik heb een ipv een bolero een sjaal genomen voor over mijn schouders... grtjesilse
En wat voor sjaal? Satijnen?
ik heb zo een "tube", je kan die in de stof van de jurk nemen ofwel in voile. Een "tube" is eigenlijk een sjaal waarvan de uiteinden aan elkaar gestikt zijn...volgens mij past dat op zowat elk kleedje
Kristelle,Wij zijn op 10 oktober getrouwd, dan is het normaal kouder dan in april... Het was droog maar ook geen 20° (denk +/- 12°-15°)Ik had een jasje laten maken in dezelfde stof als mijn kleed...Maar dat ben ik 'vergeten'...Mijn kleed was met blote schouders, en ik moet je zeggen dat ik op geen enkel moment kou geleden heb, ben normaal nogal een kou-scheet dus...Ik denk dat door de gezonde spanning en iedereen rond je heen, dat je dan geen kou voelt...veel plezier en succesGr.Tess
Ik heb een echte zijden sjaal genomen... Vrij lang, en op mijn rug wordt hij samengebonden (allé, geen knoop, maar ge begrijpt wel wat ik bedoel hè?)grtz!Ilse
Ik had in februari een bontjasje... dat zal in april dan weer te koud zijn. Maar je kan eens kijken voor een leuke sjaal. Dat kan in satijn, voile, gehaakt, katoen, wol,... wit of in een kleurje. Wees origineel! ;))Neel
Misschien moet je eens navraag doen in de winkel van je kleed? Die sjaal komt bij mij alleszins van daar, en dan kan je ook direct het effect ervan op je kleed zien...
Kristellewij trouwen ook in april, ik heb een sjaal in tule gekocht in dezelfde winkel als m'n kleed. Deze bind je dan achteraan mooi samen... veel warmte zal het niet geven maar het breekt wel de koude hè. en je zal die dag toch zo weinig stilstaan dat je geen echte 'jas' zal nodig hebben denk ik! anders kruipen we allemaal naar binnen hè :)nog veel succes op je zoektocht!
Ik neem ook zo een tube, zoals Ibe. Ik vind dit de mooiste oplossing!
ik verkoop nog een circelsjaaltje in ivoorkleur.indien intresse , mail me maar.lievendaisytroost@skynet.begroetjes Daisy25/09/2009