Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locqtie feestzaal in de buurt van Lier

4-11-2009 21:05:55
Hallo,

Kent iemand leuke feestzalen in de buurt van Lier? Ben er helemaal nieuw in en kan alle tips gebruiken!

Groetjes,

Anneman.

An
12-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1094

Johan

Meld misbruik5-11-2009 9:16:51

het hof van nazareth is een mooie locatie.
Heb er als 'goede herder' al meerdere vieringen mogen voorgaan.

bart
12-6-2010
 Meld misbruik5-11-2009 9:58:04

wij hadden een voorkeur voor het Hof Van Aragon in Lier, maar uiteindelijk hebben we gekozen voor het schalienhuys in Temse. Waarom? Omdat we in Temse met eigen traiteur konden werken, en dat kon niet in het hof van aragon. We hebben in het hof al feesten gedaan en die zijn altijd goed wat eten en sfeer betreft! Ik denk dus wel dat het sowieso een treffer is.
groetjes,

sarah

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik5-11-2009 11:14:54

In Lier:
- Hof Van Nazareth
- Hof Van Beatrijs
- Hof Van Aragon
- Zuid-West
- De Lisper: Dit vond ik persoonlijk een heel gezellige zaal, maar niet echt groot.

Omgeving:
- Hof Van Wayenborch (Hove)
- Zaal Rubens (Berlaar): oude cinema met een tuin; daar hebben wij ons feest gegeven en we waren er heel tevreden van
- Nilania (Nijlen)
- Zaal Familia (Nijlen)
- La Grange (Massenhoven)
- Molenhuis (Vremde)
- Hof van Reyen (Boechout)
...

Nikki
18-9-2010
 Meld misbruik5-11-2009 15:42:25

Wij hebben gekozen voor het Hof van Beatrijs. Sinds maart dit jaar hebben ze daar een nieuwe zaal, echt de moeite. En er is ook een mooie tuin aan.

Groetjes

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik6-11-2009 9:22:26

Hallo,

Wij trouwen volgend jaar 1 mei in het Hof van Nazareth.
Prachtig domein, goede service.
Heerlijk eten !!!!!
Mensen zijn zeer gedienstig en staan op en voor eigen inbreng.
Prijs is iets duurder dan andere zalen, maar voor ons was dat zeker geen minpunt.

Groetjes,

TINA

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik7-11-2009 16:57:05

Hey,

Het Hof van Nazareth, van Beatrijs en van Aragon in Lier zijn alledrie keimooi, maar best wel prijzig.
Als het een beetje goedkoper moet, zijn Het Molenhuis in Vremde (onze keuze!) en De Lisper in Boechout goede alternatieven. Ook de Nilania in Nijlen is helemaal niet duur, maar al heel veel op voorhand volgeboekt...

Succes met jullie zoektocht
Groetjes,
Tine
28/08/2010

Ellis
19-6-2010
 Meld misbruik8-11-2009 19:16:35

Hallo,

Wij trouwen in Hof Van Reyen te Boechout, een heel mooie zaal vind ik zelf en lekker eten.

Maar stijl en smaak is voor iedereen persoonlijk natuurlijk want zalen zoals Hof Van Aragon en zaal Rubens of Nilania waren niets voor ons.
We zijn wel naar al deze verschillende zalen gaan kijken en ik zou je aanraden om zeker zoveel mogelijk te gaan bekjken, dat gaat je wel helpen en zo weet je wel wat je gaat mooi vinden.
Kijk vooral maar eens goed rond op internet ook!

Groetjes & nog veel succes

Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik9-11-2009 11:43:22

Hey An,

Wij hebben ons trouwfeest in Nilania te Nijlen gegeven. Het was een echte voltreffer. De mensen daar zijn supervriendelijk en behulpzaam!
Het eten is echt lekker en veel! We hebben geen enkele negatieve reactie gekregen en de maagjes waren goed gevuld.
Financieel is het ook een echte aanrader!

veel succes!
Wendy

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik9-11-2009 16:19:24

Hey,
Wij deden onze feest in de zaal van Zuid-West! Heel mooi, heel lekker eten, uitzonderlijk vriendelijk personeel en een toffe madam om alles tot in de puntjes te bespreken.Kortom.. Wij zouden er onze feest direkt overdoen!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...