Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke snoepjes?

5-11-2009 8:30:28
Halloow

Ik heb gisteren 50 knuffelhondjes gekocht om aan de kindjes te geven aan de kerk; Nu vroeg ik mij af welke snoepjes ik erbij zou geven. Ze zijn gebroken wit met beige/bruin dus felle snoepjes zouden wss afsteken. mss chocolade maar ik ben bang dat die zou smelten (we trouwen in mei)

Ik vraag mij ook af hoe ik de snoepjes zou vastmaken: rond het nekje binden? En waar kan ik etiketten met onze naam en datum op bestellen?

groetjes Sofie
15/05/10

Sofie

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 331

heidi

Meld misbruik5-11-2009 9:08:56

wij hadden van die gesuikerde rijst. Zeer lekker en niet zo gevaarlijk voor de allerkleinsten (smarties kan je niet aan de kleinsten geven, kunnen blijven hangen in de keel), ik ben onthaalouder dus moest echt wel rekening houden met de kleinsten, en ze vonden ze supperlekker...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-11-2009 14:02:11

Wij hadden van die hartjessnoepjes, maar dat kan inderdaad misschien nogal afsteken...
Ik zou de snoepjes in een plastic zakje of van die netjes zoals bij doopsuiker stoppen en rond het nekje vastbinden. Deze vind je o.a. bij AVA.
Bij AVA zijn ook speciale kleine kaartjes waar je jullie namen en datum kunt opschrijven.

Groetjes,

Véro

Joke
8-5-2010
 Meld misbruik18-11-2009 3:24:32

Waarom niet zo'n ouderwetste lekstok tussen het hondje zijn pootjes steken! Er is een winkel in Brugge die die maakt in de kleuren die je wil. Wij gaan onze snoepjes daar laten maken voor onze trouw, welliswaar in stukjes en dan stoppen we die in potjes, en we laten er onze naam op zetten. Neem een kijkje op hun website: http://www.confiserie-zucchero.be/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...