Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb al eens samen gewerkt met deze traiteur voor een opendeurdag (500 personen).Ik moet zeggen dat ze wel vriendelijk waren en gedienstig, maar dat ik al met beter heb gewerkt. De afwerking was niet zoals ik had verwacht. De prijs is iets goedkoper, maar dat merkte je ook. Ik ga er in ieder geval niet meer verder mee in zee.Veel succesTINA1.5.2010
Hartelijk bedankt voor de reactie. emma
wat bedoel je juist met de presentatie? niet verzorgd? was het eten lekker en kwalitatief? Alvast bedankt voor de reactie!!
Emma,Ik doe qua werk in eventorganisatie, en heb dus al wat traiteurs de revu zien passeren.Met presentatie bedoel ik hoe ze het eten naar voor brengen. Het was verzorgd, maar dat was het dan ook. Geen extra touch, weet je. Zo van voila : dit is het. Maar het extratje dat je soms verwacht om het echt af te maken kwam niet.De kwaliteit was een middelmoot, zeker geen hoogvlieger, maar slecht was het ook zeker niet.Van waar ben je eigenlijk ? Misschien kan ik je iemand aanbevelen (als je dit wilt natuurlijk).TINA
@ tina,ik ben van meerhout en zoek ook nog een goede traiteur, zijn van plan om ons feest in onze tuin te organiseren met een reuze bbqkan je mij iemand aanbevelen?