Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur

5-11-2009 16:39:34
Beste

Wij zijn nog opzoek naar traiteur voor ons huwelijk. we zouden misschien met baobab in zee gaan. Heeft er soms iemand ervaring met deze traiteur?
Alvast bedankt !!

Emma

emma
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 866

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik6-11-2009 9:13:42

Hallo,

Ik heb al eens samen gewerkt met deze traiteur voor een opendeurdag (500 personen).
Ik moet zeggen dat ze wel vriendelijk waren en gedienstig, maar dat ik al met beter heb gewerkt. De afwerking was niet zoals ik had verwacht. De prijs is iets goedkoper, maar dat merkte je ook. Ik ga er in ieder geval niet meer verder mee in zee.

Veel succes

TINA
1.5.2010

emma
17-7-2010
 Meld misbruik6-11-2009 15:24:56

Hartelijk bedankt voor de reactie.

emma

emma
17-7-2010
 Meld misbruik6-11-2009 16:38:06

wat bedoel je juist met de presentatie? niet verzorgd?
was het eten lekker en kwalitatief?

Alvast bedankt voor de reactie!!

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik6-11-2009 18:14:06

Emma,

Ik doe qua werk in eventorganisatie, en heb dus al wat traiteurs de revu zien passeren.
Met presentatie bedoel ik hoe ze het eten naar voor brengen. Het was verzorgd, maar dat was het dan ook. Geen extra touch, weet je. Zo van voila : dit is het. Maar het extratje dat je soms verwacht om het echt af te maken kwam niet.
De kwaliteit was een middelmoot, zeker geen hoogvlieger, maar slecht was het ook zeker niet.
Van waar ben je eigenlijk ? Misschien kan ik je iemand aanbevelen (als je dit wilt natuurlijk).

TINA

daniella
27-8-2010
 Meld misbruik7-11-2009 14:05:04

@ tina,

ik ben van meerhout en zoek ook nog een goede traiteur, zijn van plan om ons feest in onze tuin te organiseren met een reuze bbq
kan je mij iemand aanbevelen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...